Willem Reijnierse Posted September 4, 2022 Posted September 4, 2022 Hoi, ik heb eeb vraag over de navigatie. In mijn Kia Niro heb ik nog een wat oudere versie van de navigatie. Zou deze willen laten updaten door de dealer maar lees dat je voor bestemmingen de postcode moet intoetsen. Kan dit niet meer door woonplaats en adres in te voeren ? Bedankt voor jullie reactie. Quote
Specialmade Posted September 6, 2022 Posted September 6, 2022 Op 4-9-2022 om 13:29, zei Willem Reijnierse: Hoi, ik heb eeb vraag over de navigatie. In mijn Kia Niro heb ik nog een wat oudere versie van de navigatie. Zou deze willen laten updaten door de dealer maar lees dat je voor bestemmingen de postcode moet intoetsen. Kan dit niet meer door woonplaats en adres in te voeren ? Bedankt voor jullie reactie. Dit kan zowel met behulp van de postcode als het (volledige) adres Quote
Willem Reijnierse Posted September 23, 2022 Author Posted September 23, 2022 Aan Specialmade, Bedankt voor jouw reactie. Quote
Recommended Posts