Willem Reijnierse Geplaatst 4 September, 2022 Geplaatst 4 September, 2022 Hoi, ik heb eeb vraag over de navigatie. In mijn Kia Niro heb ik nog een wat oudere versie van de navigatie. Zou deze willen laten updaten door de dealer maar lees dat je voor bestemmingen de postcode moet intoetsen. Kan dit niet meer door woonplaats en adres in te voeren ? Bedankt voor jullie reactie. Quote
Specialmade Geplaatst 6 September, 2022 Geplaatst 6 September, 2022 Op 4-9-2022 om 13:29, zei Willem Reijnierse: Hoi, ik heb eeb vraag over de navigatie. In mijn Kia Niro heb ik nog een wat oudere versie van de navigatie. Zou deze willen laten updaten door de dealer maar lees dat je voor bestemmingen de postcode moet intoetsen. Kan dit niet meer door woonplaats en adres in te voeren ? Bedankt voor jullie reactie. Dit kan zowel met behulp van de postcode als het (volledige) adres Quote
Willem Reijnierse Geplaatst 23 September, 2022 Topic Starter Geplaatst 23 September, 2022 Aan Specialmade, Bedankt voor jouw reactie. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.