patrick61 Geplaatst 12 December, 2022 Geplaatst 12 December, 2022 Heeft er al iemand een USB portable harddisk (usb powered) met mp3 muziek aangesloten op de usb poort en werkt dit? Kan deze dan ingeplugged blijven als ik de auto opnieuw start of gebeuren er dan rare dingen in mijn huidige Seat werkt dat namelijk perfect Quote
Anne Lorraine Geplaatst 12 December, 2022 Geplaatst 12 December, 2022 Ik heb wel een USB stick ingeplugd met diverse mappen met muziek. Dit werkt gewoon en gewoon blijvend ingeplugged. Het is wel even zoeken in het menu hoe je door de mappen kan scrollen maar op zich werkt het wel. Quote
Marinus 22 Geplaatst 23 Maart, 2023 Geplaatst 23 Maart, 2023 Op 12-12-2022 om 08:47, zei patrick61: Heeft er al iemand een USB portable harddisk (usb powered) met mp3 muziek aangesloten op de usb poort en werkt dit? Kan deze dan ingeplugged blijven als ik de auto opnieuw start of gebeuren er dan rare dingen in mijn huidige Seat werkt dat namelijk perfect Ik heb ook een USB stick ingeplugd met MP3 en films hij speeld de MP3 af en speeld ook de films af, maar zodra je gaat rijden krijg je een zwart beeldscherm maar je hoort wel het geluid van de film. zodra je weer stilstaat heb je weer beeld en geluid. Ik weet nog wel dat bij de Volkswagen gold VI je dit ook had maar daar kon je met een bepaalde handeling "volgorde van een aantal toetsen indrukken" dit omzeilen en rijdend een film bekijken, je kon destijds ook een kastje kopen wat je ergens tussen moest hangen. Quote
BarneyRubble Geplaatst 24 Maart, 2023 Geplaatst 24 Maart, 2023 23 uur geleden, zei Marinus 22: Ik heb ook een USB stick ingeplugd met MP3 en films hij speeld de MP3 af en speeld ook de films af, maar zodra je gaat rijden krijg je een zwart beeldscherm maar je hoort wel het geluid van de film. zodra je weer stilstaat heb je weer beeld en geluid. Ik weet nog wel dat bij de Volkswagen gold VI je dit ook had maar daar kon je met een bepaalde handeling "volgorde van een aantal toetsen indrukken" dit omzeilen en rijdend een film bekijken, je kon destijds ook een kastje kopen wat je ergens tussen moest hangen. Welke Extensie's video speelt de Sportage af ? Quote
Marinus 22 Geplaatst 25 Maart, 2023 Geplaatst 25 Maart, 2023 Op 24-3-2023 om 16:16, zei BarneyRubble: Welke Extensie's video speelt de Sportage af ? IK heb tot nu toe alleen een MP4 file afgespeeld ik kan nergens vinden welke nog meer maar dat zou je zelf uit kunnen proberen zet verschillende filmpjes op een USB en probeer ze uit. Quote
BarneyRubble Geplaatst 26 Maart, 2023 Geplaatst 26 Maart, 2023 Oke, zal de meest voordehand liggende in 1 map zetten ( avi-divx-mpeg2-mpeg4 ) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.