Rick Geplaatst 14 December, 2022 Geplaatst 14 December, 2022 Enkele dagen merk ik op dat bij drempels of slechte weg mijn achterklep een geluid maakt alsof die niet dicht is/niet in het slot zit. Soms best heftig. Ik heb alles eruit gehaald en het geluid bleef. In de PHEV ruimte vond ik de volgende dingen: Iemand dit ook eens tegen gekomen, ik vraag mij af of dat spuitjes achtig ding niet op de plek moet zitten waar nu direct dat slangetje voor afvoer ingestoken zit? Hoe ziet dit bij jullie eruit? Na lang zoeken vond ik dit: Dit lijkt verstelbaar, deze heb ik een stuk naar buiten gedraaid en nu lijkt het gerammel minder, maar het openen van de klep maakt wel een harder klik geluid. Weet niet of dit de bedoeling is, maar het lijkt om iets te stellen. Iemand ook last van een rammelende/losse achterklep? 1 Quote
Rick Geplaatst 25 December, 2022 Topic Starter Geplaatst 25 December, 2022 Het was de achterklep, de de temperatuur weer omhoog is is het gerammel weer weg. 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.