Breeze Geplaatst 30 November, 2025 Geplaatst 30 November, 2025 (aangepast) Een standkachel (op benzine) in een hybride voertuig lijkt me niet zo’n gekke optie. En als een e-verwarmingselement je snel een behaaglijke cabine oplevert, dan heb ik daar wel wat actie-radius voor over. Dat gezegd hebbende, vorige winter was voor mij de eerste met een PHEV en de stoel- en stuurverwarming maakte het redelijk comfy, waarbij natuurlijk moet worden opgemerkt dat er geen echte winters meer zijn. Verder bedenk ik mij dat een warmtepomp wellicht ook een optie is, maar ik heb geen idee of dat mogelijk is. Adri 30 November, 2025 aangepast door Breeze Quote
Headlong Geplaatst 2 December, 2025 Geplaatst 2 December, 2025 (aangepast) Voor zo'n €1250,- valt er een Webasto Standkachel set te bestellen. Installatie moet dan zelf gebeuren. https://www.standheizungs-shop.de/webasto-standheizung-kia-sportage-5-1.6-t-gdi-plug-in-hybrid 2 December, 2025 aangepast door Headlong 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.