Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Tuning & Automatisering

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
1 uur terug, zei Headlong:

Ik snap niet dat KIA nog altijd gloeilampjes gebruikt voor de kentekenverlichting. Heeft iemand hier al zijn deze al vervangen voor LED lampjes? Zo ja, welke? Er zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik ben opzoek naar een OEM uitstraling, dus niet te fel zoals sommige Golfjes en oude 3-series.

Als er nou iets niet goed uitverlicht hoeft te worden dan is het wel het kenteken. 

Ik laat ze lekker zitten.... Maar kentekenverlichtinglampjes zijn 5watt. Dus als je een ledlampje van 1W pakt dan zit je wel goed. En let ook op het aantal Kelvin... Dus welk kleur wit. 

Geplaatst

Krijg de fitting niet eens los uit het glaasje. De kabelboom is zo kort dat het niet genoeg naar buiten kan komen om de fitting een draai te kunnen laten maken om los te komen. Het ziet er naar uit dat KIA ook vindt dat kentekens niet goed uitverlicht hoeven te worden ;) 

• Haha 1
Geplaatst
1 uur terug, zei Headlong:

Krijg de fitting niet eens los uit het glaasje. De kabelboom is zo kort dat het niet genoeg naar buiten kan komen om de fitting een draai te kunnen laten maken om los te komen. Het ziet er naar uit dat KIA ook vindt dat kentekens niet goed uitverlicht hoeven te worden ;) 

Dan zou de enige manier wezen, de achterklep bekleding demonteren. Met gevolg dat er weer clips breken etc etc. 😉

Lekker analoog laten joh...het is geen reclamebord. 

Geplaatst

Het is gelukt. De linker is heel eenvoudig, daar zit genoeg bedrading. Rechterkant was echt even mopperen en vloeken, maar het is zonder bloed en beschadigingen gelukt. 

WhatsApp Image 2023-04-03 at 12.03.15.jpeg

• Like 1
  • Thanks 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...