Jump to content
Onderdelenshop24.com

Navigatie Sportage 2016 TomTom Live

Go to solution Solved by Peter-036,

Recommended Posts

Posted

De licentie van tomtom live navigatie loopt na 7 jaar af, dit is bij mij in november  a.s. ook het geval, hoe en waar kan ik de licentie verlengen  ? Overal op internet heb ik gezocht maar kan hier niets over vinden. Graag hoor ik het antwoord hierover.

• 2 months later...
Posted
Op 9-1-2023 om 18:40, zei Rinus30:

De licentie van tomtom live navigatie loopt na 7 jaar af, dit is bij mij in november  a.s. ook het geval, hoe en waar kan ik de licentie verlengen  ? Overal op internet heb ik gezocht maar kan hier niets over vinden. Graag hoor ik het antwoord hierover.

Is er echt niemand die me hier een antwoord op kan geven ?

Posted

En wat zegt de dealer?

Ik weet dat mijn losse TomTom met ingebouwde SIM geen gebruik meer kan maken van die SIM, die moet nu op de hotspot van mijn telefoon voor de live-functies.
Maar kaartupdates krijg ik na 6 jaar nog steeds...

• Confused 1
  • 1 year later...
Posted

Nu al weer een jaartje verder.

Live services kunnen gewoon worden geselecteerd als er geen internet verbinding is.

Zodra de verbinding via een hotspot is gerealiseerd verdwijnen de opties. Dat betekent dat TomTom toegang tot de services afwijst.

Het lijkt er op dat de relatie tussen Kia en TomTom wat moet worden opgepoetst.

Slecht nieuws voor de dealers lijkt me. 2e hands auto's van 7 jaar worden zo minder aantrekkelijk. 

• Like 1