Rinus30 Geplaatst 9 Januari, 2023 Geplaatst 9 Januari, 2023 De licentie van tomtom live navigatie loopt na 7 jaar af, dit is bij mij in november a.s. ook het geval, hoe en waar kan ik de licentie verlengen ? Overal op internet heb ik gezocht maar kan hier niets over vinden. Graag hoor ik het antwoord hierover. Quote
Rinus30 Geplaatst 10 Maart, 2023 Topic Starter Geplaatst 10 Maart, 2023 Op 9-1-2023 om 18:40, zei Rinus30: De licentie van tomtom live navigatie loopt na 7 jaar af, dit is bij mij in november a.s. ook het geval, hoe en waar kan ik de licentie verlengen ? Overal op internet heb ik gezocht maar kan hier niets over vinden. Graag hoor ik het antwoord hierover. Is er echt niemand die me hier een antwoord op kan geven ? Quote
Oplossing Peter-036 Geplaatst 10 Maart, 2023 Oplossing Geplaatst 10 Maart, 2023 Gezien de naam " TomTom live" denk ik dat je contact op zou moeten nemen met TomTom, die geven tenslotte de licentie af. 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Maart, 2023 Geplaatst 10 Maart, 2023 En wat zegt de dealer?Ik weet dat mijn losse TomTom met ingebouwde SIM geen gebruik meer kan maken van die SIM, die moet nu op de hotspot van mijn telefoon voor de live-functies.Maar kaartupdates krijg ik na 6 jaar nog steeds... 1 Quote
Hanhan Geplaatst 28 Juli, 2024 Geplaatst 28 Juli, 2024 Nu al weer een jaartje verder. Live services kunnen gewoon worden geselecteerd als er geen internet verbinding is. Zodra de verbinding via een hotspot is gerealiseerd verdwijnen de opties. Dat betekent dat TomTom toegang tot de services afwijst. Het lijkt er op dat de relatie tussen Kia en TomTom wat moet worden opgepoetst. Slecht nieuws voor de dealers lijkt me. 2e hands auto's van 7 jaar worden zo minder aantrekkelijk. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.