modama Geplaatst 25 Januari, 2023 Geplaatst 25 Januari, 2023 Mijn auto stond met lege accu door open blijven staan van achterklep. service aangevraagd waar men aangaf dat het mogelijk langer zou duren door drukte vanwege vorst. Lijkt nog prima. Na 3 uur maar gaan bellen en blijkt na navraag KIA dat service niet gaat rijden vanwege geen personeel??? In de tussentijd ook eigen garage van KIA gebeld. Die deed het af wij zijn daar niet voor succes. Dit is natuurlijk dramatisch gelukkig stonden we niet in de vrieskou langs de snelweg. Na 2e actie uiteindelijk geholpen door autoambulance uit onze buurt. Al met al een zeer slechte ervaring, waar niet meer is op teruggekomen door de pechhulp. Quote
pdakkerman Geplaatst 25 Januari, 2023 Geplaatst 25 Januari, 2023 Heel vervelende situatie. Maar in die drie uur niemand kunnen aanspreken op startkabels. Aangezien je aangeeft dat het kwam door het open staan (op een kiertje? ) van de achterklep accu leeg (door het lampje?) Lijkt mij dat de auto niet in de middle of nowhere stond. Optie2 : de auto ff aanduwen? Ook daar kun je wel iemand voor aanspreken toch. met 2 á 3 man moet dat toch wel lukken? Vraag me wel af hoe ikzelf dat laatste zou moeten doen met een start/stop knop Quote
Murcielaygo Geplaatst 25 Januari, 2023 Geplaatst 25 Januari, 2023 Aanduwen kun je met de meeste moderne auto's wel vergeten en met een lege accu helemaal.Systemen als Keyless Entry, hybride systemen en automaten hebben spanning nodig om ook maar iets te kunnen... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.