René Kia picanto Geplaatst 28 Januari, 2023 Geplaatst 28 Januari, 2023 (aangepast) Hallo, sinds dat ik in een garage mijn dimlichten moest laten vervangen heb ik na regen problemen met m’n dashboard. Dan is na een tijd stilstand niets af te lezen. De verlichting doet het wel, evenzo het moterlampje, break enzo. Behalve het koellampje. als de ik zo’n 70 km gereden heb dan doet alles het weer…..moet het alleen niet meer regenen. Wat kan er gebeurd zijn? pen wat kan ik eraan doen? 28 Januari, 2023 aangepast door René Kia picanto Soortgelijke auto toegevoegd Quote
Murcielaygo Geplaatst 28 Januari, 2023 Geplaatst 28 Januari, 2023 "Niets af te lezen", bedoel je dan dat de wijzers niet bewegen of dat de lampjes het niet doen? Quote
René Kia picanto Geplaatst 28 Januari, 2023 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2023 De wijzers doen het niet. Quote
Murcielaygo Geplaatst 28 Januari, 2023 Geplaatst 28 Januari, 2023 Poeh, dat is een lastige.Mijn GEVOEL zegt dat dit niks met het vervangen van de dimlichten te maken heeft, maar dat dat toeval is.Heb je je zekeringen al nagekeken? Is er een zekering "cluster" ofzo? Zo heet die zekering op mijn Picanto TA uit 2012 iig wel. Quote
René Kia picanto Geplaatst 12 Februari, 2023 Topic Starter Geplaatst 12 Februari, 2023 Het was gewoon de tellerklok die stuk was. Dus vervangen. Heb ik meteen ook ontdekt dat het. Geheugen van de km-teller in de teller zit. Dus hierbij ben ik vanaf nu voorstander van de kilometerheffing. Zet ik. Er toch gewoon steende een nieuwe teller in :). Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 Februari, 2023 Geplaatst 12 Februari, 2023 Als je tellerstand veranderd is kun je dat laten registreren bij een autobedrijf. Dan blijft je NAP kloppen.Ik heb zit zelf ooit laten doen bij een auto waar ik een digitaal dashboard in heb gebouwd; stond netjes geregistreerd, waardoor de standen niet als "vreemd" werden gezien. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.