Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Is het mogelijk om Comfort Turn Signals aan te laten passen naar 5x i.p.v. 3x?

Is het tevens mogelijk om koplampen automatisch te laten branden als je de deuren van het slot haalt? Licht staat op auto en gaat keurig uit na een tijdje wanneer de deuren op slot zijn.

Kia Venga uit 2010.

Geplaatst

Ik denk niet dat dat kan. Kia is niet zo "digitaal" als andere merken en heeft een hoop dus "gewoon" vast ingesteld zonder opties op de oudere modellen.
Voor mijn 2011 Picanto heb ik het ook eens nagevraagd, daarbij was het antwoord zo ongeveer "het heet niet voor niets "Triple Turn Signal".
De Picanto die ik laatst als leenauto had kon ik via het menu aanpassen van 3 naar 5 of 7, maar die auto is wel 10 jaar jonger.

Vwb de verlichting; mijn Picanto heeft "welcome lights" en "coming home lights", wat wil zeggen dat als de verlichting op "auto" staat, het licht aan gaat als ik in het donker de auto van slot doe. En als ik parkeer blijft het licht een tijdje aan, tot ik de auto afsluit.
Als jouw Venga dit niet doet denk ik niet dat dit mogelijk is.

Het uit gaan van de verlichting na enige tijd is schijnbaar bij de meeste Kia's zo, ook die zonder Auto-lights. Mijn binnenlicht gaat zelfs uit als de deuren te lang open staan ?!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...