Adrie Koorn Geplaatst 12 Februari, 2023 Geplaatst 12 Februari, 2023 Vandaag mijn Xceed maar eens een wasbeurtje gegeven. En ja ik ben een zelfwasser, maar ik ben altijd gewend om mijn ruitenwissers omhoog te zetten zodat ik het gehele raam goed kan wassen en tevens de ruitenwissers schoon kan maken. Maar bij deze auto gaat dat niet je kan ze slechts een paar centimeter op tillen en dan raakt de wisserarm de motorkap. Er is net genoeg ruimte om er een doekje onder door te halen. is daar een rede voor? Stroomlijn? Quote
Oplossing Murcielaygo Geplaatst 12 Februari, 2023 Oplossing Geplaatst 12 Februari, 2023 Dat zal idd met stroomlijn te maken hebben en/of een cleanere look.Maar meestal hebben auto's die de wissers zo hebben zitten een "servicemode", kijk eens in je handleiding of je auto dat niet heeft. Die is oa bedoeld om je wisserbladen fatsoenlijk te kunnen vervangen.Vaak iets met auto van contact zetten en dan binnen X seconden de wisserhendel bedienen naar een specifieke stand voor een paar seconden. Meestal de enkele wis beweging. 1 Quote
Adrie Koorn Geplaatst 14 Februari, 2023 Topic Starter Geplaatst 14 Februari, 2023 Op 12-2-2023 om 16:42, zei Murcielaygo: Dat zal idd met stroomlijn te maken hebben en/of een cleanere look. Maar meestal hebben auto's die de wissers zo hebben zitten een "servicemode", kijk eens in je handleiding of je auto dat niet heeft. Die is oa bedoeld om je wisserbladen fatsoenlijk te kunnen vervangen. Vaak iets met auto van contact zetten en dan binnen X seconden de wisserhendel bedienen naar een specifieke stand voor een paar seconden. Meestal de enkele wis beweging. Bedankt, dat klopt helemaal, er zit een onderhoudstand op. Na het uitzetten van de motor binnen 20 sec. De ruitenwissershendel naar beneden houden tot ze in de hoogstestand staan. nooit geweten 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.