Marinus 22 Geplaatst 25 Februari, 2023 Geplaatst 25 Februari, 2023 Op 23-2-2023 om 00:26, zei Jimmy Venema: Vond die blindspot camera best een leuke gimmick maar als je er goed over nadenkt een beetje overbodig. Voordat je de richtingaanwijzer aanzet, moet je al in de spiegel kijken en heb je al de rode blinde hoek waarschuwing als er iets zit. Als je dan zo stom/blind bent en toch de richtingaanwijzer aanzet, dan ben je al niet goed bezig. Lijkt me stug dat zo iemand door een camerabeeld in het display nog op een goed pad gebracht wordt. Dus ik vind het echt een leuke/goede vondst en had best de optie willen hebben, niets op tegen, maar de rode waarschuwing in de spiegel is veel belangrijker en nuttiger.De juiste keuze moet je maken voordat je de richtingaanwijzer aanzet en de rode waarschuwings driehoekjes helpen daarbij. Het camerabeeld is feitelijk te laat, maar wel leuk. Dit hierboven klopt wel als je op de snelweg zit. Maar als je in de stad rijd of op een plaats waar veel fietsende kinder zijn heb je toch veel meer zicht op de display dan in je spiegel Je zult maar een kind over het hoofd zien. Quote
BarneyRubble Geplaatst 26 Februari, 2023 Geplaatst 26 Februari, 2023 4 minuten geleden, zei Marinus 22: Dit hierboven klopt wel als je op de snelweg zit. Maar als je in de stad rijd of op een plaats waar veel fietsende kinder zijn heb je toch veel meer zicht op de display dan in je spiegel Je zult maar een kind over het hoofd zien. Je gaat je dan weer aanleren om veel in je display te kijken en wijk je af van je zicht rechtvooruit waar het daadwerkelijke verkeer zich afspeelt. Quote
Marinus 22 Geplaatst 26 Februari, 2023 Geplaatst 26 Februari, 2023 (aangepast) 12 uur geleden, zei BarneyRubble: Je gaat je dan weer aanleren om veel in je display te kijken en wijk je af van je zicht rechtvooruit waar het daadwerkelijke verkeer zich afspeelt. Nee dit is meer als je op een kruising rechtsaf wil gaan dan zie je op je display meer dan in je spiegel, daar is het ook voor dodehoek noemen ze dat. 26 Februari, 2023 aangepast door Marinus 22 Quote
BarneyRubble Geplaatst 26 Februari, 2023 Geplaatst 26 Februari, 2023 9 uur geleden, zei Marinus 22: Nee dit is meer als je op een kruising rechtsaf wil gaan dan zie je op je display meer dan in je spiegel, daar is het ook voor dodehoek noemen ze dat. Oh oke op die manier bedoel je, ja daar kan ik wel in mee gaan, lijkt me idd wel handig op sommige kruisingen. Jammer dat het achteraf niet ingebouwd kan worden. Quote
Marinus 22 Geplaatst 9 Maart, 2023 Geplaatst 9 Maart, 2023 Op 17-2-2023 om 13:10, zei Frans Beands: Bij de Sportage GT-Plus line is het zitcomfort van de voorstoelen matig. de achterste twee ribbels van de zitting zorgen voor drukplekken richting stuitje. Zijn hiervoor oplossingen? Ik vind dit wel een beetje overdreven je doet net of er een hoogte verschil van twee centimeter inzit terwijl het gewoon stiknaden zijn van pakweg 1 mm. Zelfs al ga je met je blote r..t op de stoel zitten merk je het niet eens. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.