Jump to content

Recommended Posts

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Smart,

Flitsend filmpje! Ben altijd onder de indruk hoe men het voor elkaar krijgt die auto's zo akelig dicht naast elkaar te parkeren, zonder daar deuken of krassen bij op te lopen. Ik geloof nooit dat ik dat voor elkaar zou kunnen krijgen...

Groet,

GreyGriffin

Posted (edited)
Hallo Smart,

Flitsend filmpje! Ben altijd onder de indruk hoe men het voor elkaar krijgt die auto's zo akelig dicht naast elkaar te parkeren, zonder daar deuken of krassen bij op te lopen. Ik geloof nooit dat ik dat voor elkaar zou kunnen krijgen...

Groet,

GreyGriffin

Hey Greygriffin,

Ook weer terug in NL, hoe waren je dagen in Frankrijk? Lekkere wijntjes gedronken en stinkende kaasjes gegeten?:wink:

Dat parkeren van die Souls zal mij ook niet meteen lukken, maar die jongens hebben natuurlijk al wat kunnen oefenen. Het zou je auto maar zijn, die nog afgeleverd moet worden....... Ja, sorry meneer die Hankooks moeten normaliter toch langer meegaan, het zal wel liggen aan uw rechtervoet.......!!:mrgreen:

De jongens hier heten je weer van harte welkom.

ludolfs.jpg

Edited by Smart
Guest GreyGriffin
Posted

@ Bollie: Even had ik dezelfde reactie als jij, maar er is voor het filmpje erg veel gewerkt met fast-motion, dus het zal allemaal wel meevallen.

@ Smart: Dank je voor je welkom, moest even lachen om de overbekende Duitse garagehouders. Je schijnt mijn consumptiepatronen aardig te kennen, want de beschrijving daarvan strookt tamelijk nauwkeurig met de werkelijkheid!

Groet van

GreyGriffin

Posted
@ Bollie: Even had ik dezelfde reactie als jij, maar er is voor het filmpje erg veel gewerkt met fast-motion, dus het zal allemaal wel meevallen.

@ Smart: Dank je voor je welkom, moest even lachen om de overbekende Duitse garagehouders. Je schijnt mijn consumptiepatronen aardig te kennen, want de beschrijving daarvan strookt tamelijk nauwkeurig met de werkelijkheid!

Groet van

GreyGriffin

Ach, ik moest gisteravond ongewild even aan je denken, toen ik een overheerlijke cabernet sauvignon met een lekker stinkkaasje zat te consumeren.:yes:

By the way! Het zijn broers met een sloopbedrijf: Die Ludolfs

Guest GreyGriffin
Posted

Even terug dus naar de Soul-commercials. Er is er eentje waar ik heel erg hard om heb moeten lachen (en dat gebeurt niet vaak bij reclames); het is de inmiddels befaamde Amerikaanse 'hamster'-spot. Voor wie hem nog niet mocht hebben gezien:

Hij zit perfect in elkaar en als je hem een paar keer in HQ draait, ga je steeds meer vondsten zien. Zal vast wel een duur filmpje zijn geweest...

GreyGriffin

Posted

Ja, die vind ik ook heel leuk. Fantastisch gemaakt.

Guest GreyGriffin
Posted

Hoi Smart,

Ja, hij kan zo op voor de Amerikaanse versie van de Gouden Loeki. Weet jij trouwens of de Ludolf-broertjes nog op de tv zijn? Keek vroeger wel eens naar hun real-life-serie, maar ben vergeten waar ze zaten. Was het nou ZDF of WDR3?

GreyGriffin

Guest GreyGriffin
Posted

Heb even snel een Google-onderzoek ingesteld. De Ludolfjes zitten tegenwoordig op Dmax, waar net een nieuwe serie over ze loopt. Geen idee of ik die zender uit mijn digitale Ziggo-box kan toveren....

GreyGriffin

Posted
Heb even snel een Google-onderzoek ingesteld. De Ludolfjes zitten tegenwoordig op Dmax, waar net een nieuwe serie over ze loopt. Geen idee of ik die zender uit mijn digitale Ziggo-box kan toveren....

GreyGriffin

Voor NL zitten de Ludolfs tegenwoordig op Discovery Channel (NL-ondertiteld), elke zaterdag om 18.00 uur. En herhalingen volgens mij elke dag 's-ochtends.

Guest GreyGriffin
Posted

Dank voor je naspeuringen. Ga ze binnenkort op Discovery weer eens bekijken.

GreyGriffin

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Peter,

Ik mag die Angelsaksische aanpak van tv-tests wel. Onderkoelde humor, die je bijna echt doet geloven dat je de Soul beslist niet moet kopen als je ouder bent dan 60 jaar... Dat zo'n auto 11.000 pond moet kosten deed me wel even achter de oren krabben. En als je bij de Nederlandse versie het handschoenenvak opent, zie je dan ook een helderrode binnenkant? Zo diep was ik nog niet in de Soul doorgedrongen!

Groet,

GreyGriffin

Posted

Deze humor, heerlijk maakt je dag meteen weer goed.

Het eindoordeel geef je altijd zelf...........wel testen die Soul.

Jong of oud maakt niks uit iedereen wil hem.

De verkoopcijfers in verschillende landen liegen er niet om.

Kon wel een Kia verkoper zijn. Echt niet ben gewoon een fan.

Groetjes,

Relena

Posted

Jong of oud maakt niks uit iedereen wil hem.

Valt helaas een beetje tegen, heb er 5 staan waar serieus niemand naar kijkt. Snap er niks van want het is echt wel een leuke wagen !!!

Posted
Valt helaas een beetje tegen, heb er 5 staan waar serieus niemand naar kijkt. Snap er niks van want het is echt wel een leuke wagen !!!

5 witte ??

Posted

Tsja, als het nou een zwarte Executive uitvoering was met 18" burner velgen, alle mogelijke opties EN een leuk prijsje, zou ik interesse hebben, mijn portemonnee helaas minder...

Posted

Het is en blijft een eigenzinnige auto die je wel of niet aanspreekt. In moeilijke tijden kiezen mensen blijkbaar voor zekerheid en gaan toch weer voor dat 'oubollige' merk waar ze al jaren lid van zijn. Dat is ook zo vertrouwd.

Posted

Wordt nou ook niet echt veel aan promotie gedaan door de importeur.....

Tenminste ik zie het niet.

Wel advertenties voor overtollige Sportages, daar moeten ze echt vanaf, lijkt wel..

Posted
Tsja, als het nou een zwarte Executive uitvoering was met 18" burner velgen, alle mogelijke opties EN een leuk prijsje, zou ik interesse hebben, mijn portemonnee helaas minder...

Laat ik die nou net hebben staan.... hehehe.

nee hoor, ik heb nog 5 Xpect cool's met 16" staan !

heb vandaag voor het eerst een lang stuk gereden met een Soul, maar rijdt

Posted

Je moet het vuur smeden als het heet is.

Ze hebben er een potje van gemaakt bij Kia met de introductie van de Soul.

Slechtslechtslechtslechtslechtslechtslechtslechtslecht waarschijnlijk de slechtste introductie van een nieuwe auto ooit in een Nederland.

Heb het zelf meegemaakt dat mensen naar een dealer wilden gaan om de Soul te bestellen. Maar deze dealer was geen dealer meer dit was in Geleen.

Geen reclame, maar een paar kleuren beschikbaar en dan ook nog eens met verkeerde

velgen verkeerde maat. Viel niet binnen de 3% grens. Dit is gewoon niet te geloven.

Dan heb ik het nog niet eens over de wachttijden op een standaard wagen.

En dan uitleveren zonder mistlampen IPOD kabel en hoedenplank.

Dit is de alleralleralleralleralleraller grootste misser op de automarkt die ik ooit heb meegemaakt. En dat met een wagen met zoveel potentie.

Het is gewoon een dijk van een wagen die met niet al te veel middelen tot iets persoonlijkst te maken is. In Amerika zijn ze er slimmer mee omgegaan.

Groetjes,

Relena

Posted

Denk dat dat allemaal wel meevalt, in Nederland is er gewoon niet echt een markt voor zo'n eigenzinnige auto ! kijk naar de Daihatsu materia, ook erg leuk maar Nederland is het land van doe maar gewoon...

Komend jaar komt Nissan met de Cube, ook zoiets... ben benieuwd !