Gast Geplaatst 17 Juli, 2023 Geplaatst 17 Juli, 2023 Beste Kia rijders Ik heb een Kia Picanto uit 2008 met een orginele 2 din inbouw radio. (zie foto's) Ik wil deze vervangen naar een moderne 2 din radio met DAB+ en bluetooth. Ik heb gezocht op internet maar kom steeds de verkeerde inbouwframe tegen. Welke radio (niet al te duur) kan ik het beste kopen die perfect in mijn inbouwframe past? Quote
Murcielaygo Geplaatst 17 Juli, 2023 Geplaatst 17 Juli, 2023 Is deze standaard radio wel 2DIN?In het verleden hebben meerdere fabrikanten hun auto's voorzien van 1,5DIN systemen, als dat bij jouw Picanto ook zo is zal een "echte" dubbel-DIN niet passen.En daarbij kun je ook niet uitgaan van het frontje, want dat kan groter zijn dan de body van de radio. Quote
Gast Geplaatst 18 Juli, 2023 Geplaatst 18 Juli, 2023 Ik weet niet of dit een standaard 2DIN is. Hoe kom ik daar achter? Quote
Murcielaygo Geplaatst 19 Juli, 2023 Geplaatst 19 Juli, 2023 Uitbouwen.Of iig de omlijsting verwijderen.Een standaard DIN-slot is 180 mm breed, 50mm hoog en MAXIMAAL 150mm diep.2DIN is dubbel zo hoog, dus 180 x 100 x 150 mm.Soms is het ook online te vinden, maar ik heb die mogelijkheid momenteel niet bij de hand. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.