kia-dude82 Geplaatst 30 Juli, 2023 Geplaatst 30 Juli, 2023 Goedenmiddag, Ik heb een kia picanto uit 2016. Ik heb deze verlaagd dmv eibach veren. Het probleem nu is dat de achterkant ( bestuurderskant) lager ligt dan alle andere hoeken. Ik heb vervangen: Schokbrekers incl alle rubbers verenrubbers, aanslagrubbers. Hebben jullie een tip hoe ik deze kant omhoog kan krijgen? Quote
Murcielaygo Geplaatst 30 Juli, 2023 Geplaatst 30 Juli, 2023 Ligt de veer wel op de juiste manier in de schotels? Misschien dat links en rechts nog specifiek zijn? Of onder en boven? Quote
kia-dude82 Geplaatst 30 Juli, 2023 Topic Starter Geplaatst 30 Juli, 2023 53 minuten geleden, zei Murcielaygo: Ligt de veer wel op de juiste manier in de schotels? Misschien dat links en rechts nog specifiek zijn? Of onder en boven? Ff een vraagje heb je een voorbeeld van hoe ze in de schotels dienen te zitten? Quote
Murcielaygo Geplaatst 31 Juli, 2023 Geplaatst 31 Juli, 2023 Nee, daar heb ik verder geen ervaring mee bij de Picanto, ik noem enkel een paar dingen die mogelijk jouw probleem veroorzaken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.