4WDsportage Posted August 12, 2023 Posted August 12, 2023 Hi allemaal, Na 5000 km met de kia sportage phev gt+ lijn krijg ik nu een melding jn de app ‘Batterij-conditionering aanbevolen’. Weet iemand wat dat betekent en wat/of ik daar iets mee moet/kan doen? Daarnaast krijg ik tijdens het rijden continue de melding “handen aan het stuur houden”. Op lange rechtdoor stukken houd ik idd mn stuur aan de onderzijde vast ipv in de “ tien voor twee stand”. Maar zou fijn zijn als mn auto niet steeds loopt te piepen. Kan ik die bevoogdende melding ergens de-activeren?? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Wim-A Posted August 13, 2023 Posted August 13, 2023 9 uur geleden, zei 4WDsportage: Daarnaast krijg ik tijdens het rijden continue de melding “handen aan het stuur houden”. Op lange rechtdoor stukken houd ik idd mn stuur aan de onderzijde vast ipv in de “ tien voor twee stand”. Maar zou fijn zijn als mn auto niet steeds loopt te piepen. Kan ik die bevoogdende melding ergens de-activeren?? Helaas; hier zul je mee moeten leren leven Quote
Rick O Posted August 13, 2023 Posted August 13, 2023 Hij voelt niet zozeer of je het stuur vast houdt maar hij voelt of je een beetje tegendruk geeft. Als je dus, met je handen onderop het stuur, iets naar links of rechts duwt blijft de melding weg 1 Quote
Wim-A Posted August 14, 2023 Posted August 14, 2023 14 uur geleden, zei Rick O: Als je dus, met je handen onderop het stuur, iets naar links of rechts duwt blijft de melding weg O, dat ga ik eens proberen! Quote
Recommended Posts