Singerling Geplaatst 14 Augustus, 2023 Geplaatst 14 Augustus, 2023 Mijn nieuwe Kia Stonic heb ik nu 6 maanden en heb iedere keer problemen en dat zijn. Soms start hij wel maar kan ik niet wegrijden dan is er iets geblokkeerd De deuren gaan soms niet op slot, niet met de key en ook niet met het knopje van de deur, soms ook niet open en als hij wel open gaat is de kilometerstand weg de airco staat uit en is het 22,5 graad De alarm gaat soms af als de deur open gaat Kofferbak gaat soms niet open navigatie is een keer op hol geslagen De tijd van het klokje staat soms verkeerd En de garage kan niets vinden, iedere keer als ik weg wil rijden hoop ik maar dat er niets aan de hand is Is er nog zo'n maandag ochtend Stonic? Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 Augustus, 2023 Geplaatst 14 Augustus, 2023 Dit kan al iets simpels zijn als een slechte massa verbinding ergens, maar ik ga er van uit dat ze dat al hebben nagekeken? Quote
Singerling Geplaatst 20 Augustus, 2023 Topic Starter Geplaatst 20 Augustus, 2023 alles is doorgemeten werd er gezegd maar er is niets te vinden Quote
Kia Sonic vorst gevoelig Geplaatst 6 Januari Geplaatst 6 Januari Lijkt me niet gezien de langdurige problemen, maar als het bij vorst is deze problemen, daar is de Kia heel gevoelig voor electronische probleemjes als genoemd. Iets met de centrale boord computer die dan kou vat, misschien een ijsmuts opzetten of zo Geeft bij het aanzettenwel keurig en boodschap op het dashboard van dergelijke problemen. Niks tegen te doen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.