bigmike Posted October 29, 2009 Posted October 29, 2009 Hallo Kia lovers. voor te beginnen is dit mijn "maidenbericht" sinds 1 jaar rij ik met een 2de hands Kia Rio 1.5 bouwjaar 2001 en ik moet zeggen dat dit een wagentje is dat echt aan je moet groeien, ik wil hier mee zeggen dat ik dit niet had verwacht dat ik het een "tof bakske" begin te vinden. ik heb deze auto gekocht nadat mijn old faithfull audi 80 de geest had gegeven na 20 trouwe jaren. ik dacht ik koop deze auto voor een maandje of 6 en verkoop hem daarna maar ik ga dit dus niet doen. dit is een auto die origineel uit Nederland komt en ik heb in Belgi Quote
Alex VB Posted October 29, 2009 Posted October 29, 2009 Hallo Big Mike, Van harte welkom hier op het gezelligste KIA Forum. Iedereen is welkom. Als je de kans hebt wil je dan foto's plaatsen? Wij zijn daar dol op... Quote
Smart Posted October 29, 2009 Posted October 29, 2009 Hallo bigmike, Welkom op het forum. Helaas ben ik niet bekend met sportfilters voor een Rio, misschien mijn mede forumleden. Er zitten een paar echte experts tussen. Veel lees- en postplezier. Quote
bigwade Posted October 29, 2009 Posted October 29, 2009 Hallo Kia lovers.voor te beginnen is dit mijn "maidenbericht" sinds 1 jaar rij ik met een 2de hands Kia Rio 1.5 bouwjaar 2001 en ik moet zeggen dat dit een wagentje is dat echt aan je moet groeien, ik wil hier mee zeggen dat ik dit niet had verwacht dat ik het een "tof bakske" begin te vinden. ik heb deze auto gekocht nadat mijn old faithfull audi 80 de geest had gegeven na 20 trouwe jaren. ik dacht ik koop deze auto voor een maandje of 6 en verkoop hem daarna maar ik ga dit dus niet doen. dit is een auto die origineel uit Nederland komt en ik heb in Belgi Quote
Guest GreyGriffin Posted October 30, 2009 Posted October 30, 2009 Hallo bigmike, Ook ik heet je van harte welkom op dit forum. En sluit me aan bij de vraag om een paar foto's van je Kia, want daar mag ik altijd graag even naar kijken. Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
bigmike Posted October 30, 2009 Author Posted October 30, 2009 zal ik doen maar spijtig genoeg is mijn fototoestelletje stuk, even geduld dus Quote
Relena Posted October 30, 2009 Posted October 30, 2009 welkom op dit forum vanuit het mooie Limburg Bigmike. Quote
Recommended Posts