abhteh Posted October 22, 2023 Posted October 22, 2023 (edited) Als ik mijn stoel naar achteren wil verstellen gaat hij eigenlijk schuin omlaag, naar voren schuin naar beneden. Het lijkt mij niet te lukken om de stoel gewoon rechtstandig naar achteren of naar voren te laten bewegen. Edited October 22, 2023 by abhteh Quote
Wim-A Posted October 22, 2023 Posted October 22, 2023 De knop waarmee je dat doet is ook voor omhoog/omlaag. Misschien moet je goed opletten dat je de knop écht recht naar voren/achteren drukt. 1 Quote
ldzwolle Posted October 23, 2023 Posted October 23, 2023 9 uur geleden, zei abhteh: Als ik mijn stoel naar achteren wil verstellen gaat hij eigenlijk schuin omlaag, naar voren schuin naar beneden. Het lijkt mij niet te lukken om de stoel gewoon rechtstandig naar achteren of naar voren te laten bewegen. voor alleen naar voren /achter druk je tegen de voorkant of achterkant van de knop (dus tegen het smalste gedeelte) Quote
abhteh Posted October 23, 2023 Author Posted October 23, 2023 Hahaha, het werkt, voel mij eigenlijk een beetje dom. Quote
Kenniani Posted October 23, 2023 Posted October 23, 2023 Waarom voel je je dom? Je kan niet alles weten, deze forum is om elkaar te helpen. Quote
ldzwolle Posted October 23, 2023 Posted October 23, 2023 2 uur geleden, zei abhteh: Hahaha, het werkt, voel mij eigenlijk een beetje dom. gaat vanzelf over Quote
Henri497 Posted October 23, 2023 Posted October 23, 2023 5 uur geleden, zei abhteh: Hahaha, het werkt, voel mij eigenlijk een beetje dom. Nou dat is anders helemaal nergens voor nodig. er zullen misschien ook wel wat bijdehante reacties komen maar meestal krijg je hier de juiste info die je zoekt. En je weet het he, stomme vragen bestaan niet, stomme antwoorden wel. 1 Quote
Recommended Posts