burgemeester Geplaatst 31 Oktober, 2009 Geplaatst 31 Oktober, 2009 Hallo Kia Fans, Sinds vandaag nieuw lid van de club dus even voorstellen: Mijn naam is Hans63 ( daar er meerdere Hans-en zijn !) en ga als alles goed gaat op 6 november as de gelukkige bezitter worden van een Kia Sportage X-clusive 2.0 CVVT in de lastige maar :euro:z Quote
bigwade Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Welkom hier Hans, meteen maar burgemeester ? Zo lastig is dat zwart niet hoor..... Af en toe een wasstraatje (sorry Alex..) Veel plezier ermee !! grtz Frank Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Hallo Hans, Welkom op dit forum! Nog een klein weekje en dan begint voor jou dus het Kia-tijdperk. Wens je alvast veel plezier en veel veilige kilometers met de Sportage. Krijgen we er een paar foto's van te zien? Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
Alex VB Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Hallo Hans, Ook van mij een hartelijk welkom en nu al veel plezier met je Sportage.. En niet te vaak door de wasstraat er zijn betere methodes om je wagen mooi in zijn lak te houden... Quote
Smart Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Welkom burgemeester.........., Zoals je ziet heb ik je avatar ook al gevonden! Veel lees- en postplezier toegewenst! Ennuh, nog een paar nachtjes slapen voor de aflevering van je nieuwe auto:mrgreen: Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Welkom hier Hans, meteen maar burgemeester ?Zo lastig is dat zwart niet hoor..... Af en toe een wasstraatje (sorry Alex..) Veel plezier ermee !! grtz Frank Wasstraat?? Wasstraat?? AAAAAAARRRGGGG, ik was em lekker met het handje.. glanst ie veel mooier van! En dan worden mijn handgrepen tenminste ook niet ontlakt! (zie mijn dagboek!) @ Burgemeester: Welkom op ons forum en v Quote
Relena Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Welkom Hans de Burgemeester op dit forum vanuit het mooie Limburg. Quote
bigwade Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Wasstraat?? Wasstraat?? AAAAAAARRRGGGG, ik was em lekker met het handje.. glanst ie veel mooier van! En dan worden mijn handgrepen tenminste ook niet ontlakt! (zie mijn dagboek!) Na 11 jaar deze Chevy Van Globemaster LT 1998 (image_001) met het handje gewassen te hebben (met afwasmiddel) vind ik deze ANAC Carwash een genot.......... Vloeken in de kerk ik weet het, haha ! Quote
Smart Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Hey Bigwade, Wahhhh, was jij lid van het A-team.......... Wel een gave bak zeg, kolossaal en luxe zoals alleen Amerikanen dat kunnen. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Laten we niet te ver meer van het topic afdwalen... Is niet nodig, toch? Anac carwash is ook een van de betere carwashes volgens mij, maar... Blijf het toch een veiliger idee vinden om het gewoon met het handje te doen... Maar goed... Nogmaals welkom burgemeester! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.