Jump to content

Kia (Speed) Meeting [b]2010[/b]!

Kia (Speed) Meeting 2010; wat vind jij??  

60 members have voted

1. 1. Kia (Speed) Meeting 2010; wat vind jij??

• Nee dank je, van mij hoeft het niet
    • Misschien, afhankelijk van locatie en datum
    • Ja, lijkt me leuk!
    • Ja, lijkt me leuk, als het maar wel MET Offroad rijden is!
    • Ja lijkt me leuk, als het maar MET Barbeque is!
    • Ja lijkt me leuk, met BBQ en Offroad?!?

Recommended Posts

Ik heb er veel en lang over nagedacht, maar ben er nu toch wel redelijk over uit...

In 2010 wil ik echt weer een Kia (Speed) Meeting gaan organiseren.

Bij deze wil ik dan ook heel graag jullie belangstelling pijlen middels bijgevoegde poll.

Uiteraard kunnen jullie onderstaand ook tips, suggesties, comments e.d. posten.

Datum en locatie zijn nog niet bekend. Daar denk ik nog over na. Mijn doelstelling is in elk geval Juli of Augustus 2010.

Ik overweeg dan ook de mogelijkheid voor een Barbeque, om gewoon echt een leuke, gezellige dag te maken.

Wat betreft locatie probeer ik iets te zoeken wat een mooie locatie is, waar wellicht ook off-road gereden kan worden door de terreinwagens.

Overigens houd ik die parkeerplaats bij een wegrestaurant in gedachten, maar daar is volgens mij al geen ruimte om offroad te gaan rijden..

Mijn Meeting droom? Sowieso een hoge Kia opkomst uiteraard.

Het lijkt me geweldig om minimaal 4 picanto's, 4 Rio's, 4 Souls, 4 Cee'd's, etc. te hebben staan en uiteraard ook een leuke sfeer.

Ik ben (wederom) benieuwd naar jullie meningen, zeker ook nu er de afgelopen tijd een hele hoop nieuwe leden bij zijn gekomen op het forum.

Edited by El-Rio-Grande

• Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hoi Peter,

dit is volgens mij een foto van de rit die Philip toen georganiseerd heeft of niet ?

Als jij met de parkeerplaats het AC restaurant bedoeld zit er (als ik mij niet vergis) in de buurt ook nog een off-road terrein. Dit is een terrein dat beperkt toegankelijk is voor de sorento's, de rest is meer voor de killermachines. Ik meen me te herinneren dat dit terrein in de midden nederland rit was opgenomen.

Misschien dat Philip of een van de oud bestuursleden hier nog iets over weet te melden.

edit: zelf nog even gezocht en gevonden in de archieven: http://www.kiaclub.nl/bijeenkomsten-evenementen-nederland/453-fotos-nijmegenrit-4x4-rijden-groesbeek.html

Dit was leuk terreinrijden voor 4x4 en kijken voor wie wilde.

mvg,

dave

Waarom wordt de Venga niet genoemd.........? Tegen die tijd mag ik hopen dat er toch minimaal 4 de 'snelweg' genomen hebben en misschien ook wel lid zijn van de KiaClub.

Ik vind het in ieder geval een heel leuk initiatief. En ben zeker aanwezig als ik overstag ben gegaan en een Kia Venga heb gekocht en het niet in mijn vakantie valt.:shock:

Hoi Peter,

dit is volgens mij een foto van de rit die Philip toen georganiseerd heeft of niet ?

Als jij met de parkeerplaats het AC restaurant bedoeld zit er (als ik mij niet vergis) in de buurt ook nog een off-road terrein.

Hoi Dave,

De bijgevoegde foto is echt van de Speed Meeting in Oss die ik destijds had georganiseerd..

Die parkeerplaats bij een AC restaurant is meen ik De Meern, kan ik zo terug lezen elders hier op het forum.. ;)

Groetjes,

Peter

Waarom wordt de Venga niet genoemd.........? Tegen die tijd mag ik hopen dat er toch minimaal 4 de 'snelweg' genomen hebben en misschien ook wel lid zijn van de KiaClub.

Ik vind het in ieder geval een heel leuk initiatief. En ben zeker aanwezig als ik overstag ben gegaan en een Kia Venga heb gekocht en het niet in mijn vakantie valt.:shock:

Ik noemde een aantal Kia modellen als voorbeeld... Maar die schitterende Venga mag ook zeker aanwezig zijn hoor, desnoods in alle kleuren van de regenboog (word het een kleurrijk geheel :P)

Dus nogmaals, ALLE Kia's zijn welkom, zelfs de Pregio en Carnival e.d., gepimpt en niet gepimpt..

Als we ruim van te voren weten hoe, wat, waar, hoe laat etc. Zullen ook wij aanwezig zijn.. Ik hoop dan niet dat jullie het erg vinden om tegen een 10 jarige Mercedes te moeten aankijken ;)

Misschien dat we tegen die tijd nog wat sponsoren kunnen regelen om het een beetje mooi aan te kleden en financieel te steunen.

Guest GreyGriffin

Hallo Peter,

Een mooi initiatief. Alleen het off-road-gedeelte... Ik weet het niet...

Offroadmonta.jpg

Groet van

GreyGriffin

Edited by GreyGriffin

Hallo Peter,

Groet van

GreyGriffin

Hahahahaha, schitterend GreyGriffin, tot de assen nog wel in de ...........!!

hahahaha wat een foto :D

Nou als het mogeijk is ben ik er weer zeker bij met m'n pica :D

Lijkt me weer erg gezellig en zoals je al zegt Peter: Lekker veel kia's GRAAG :D

Gr daiz

Ik zal kijken of ik tegen die tijd kan, en of er tegen die tijd uberhaupt nog een Kia voor de deur staat :P Als je eenmaal tussen de auto's werkt met al die mooie nieuwe glimmende modellen dan wordt de verleiding toch wel groot, en zeker als ze dan ook nog wat bereikbaarder worden door de korting....

Maargoed... Zoals ik al zij, ik zal kijken of ik tegen die tijd kan :) 4 Rio's zal de moeilijkste opgave worden, en helemaal die van mijn type, dus we zullen zien :P

Wat is dat nou Rio-man? Al sinds sept. 2004 een geregistreerd lid op dit forum, die mogelijk geen Kia meer rijdt........:shock:

Hallo Peter,

Offroadmonta.jpg

Groet van

GreyGriffin

hahahaaha dat doet mij denken aan een paar jaar geleden toen ik met een vw polo probeerde op het strand van hoek van holland te gaan rijden. Ik stond na 2 meter al vast en er waren 2 nissan patrols nodig om me los te krijgen

Guest GreyGriffin

Hallo Jantje,

Ik moet toegeven, dat ik in mijn jeugdige onbezonnenheid (heel lang geleden) wel eens heb geprobeerd met een Toyota Starlet de hei bij Laren op te rijden. Het betrof een ruiterpad en de Starlet was bepaald geen paard...

Groet van

GreyGriffin

Succes El Rio Grande met de voorbereidingen, altijd veel werk.

Mocht je in 't voorjaar van 2010 al wat meer concreet zijn hoor ik 't graag, probeer dan van de partij te zijn-

In die periode heeft Andre ook nog een mooie route in petto! Wellicht kunnen we elkaar dan treffen-

Wie 't weet mag 't zeggen, maar vooralsnog is een ding zeker: er is belangstelling en dat is nooit weg ;)

Meeting in de wintermaanden lijkt me ook wel wat, iets ten zuiden daar waar Relena woont-

Prachtig gebied dat Zuidlimburgse heuvelland! 't Is maar een idee, wat let je?

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...