burgemeester Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Hallo Sportage fans ! Allereerst bedankt voor het warme welkom hier ! Als volslagen leek op zowel Kai als Sportage gebied is mijn eerste vraag op dit foum, wat is eigenlijk het verschil tussen de Sportage I en II ? Heeft het te maken met bouwjaar of uitvoering ? Begrip al eerder gezien maar weet er geen betekenis aan te geven. B.v.d. De burgemeester Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NonkelSimon Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 In 2004 geloof ik is de eerste nieuwe kia sportage gekomen ( sportage 1 ) In 2008 is deze nog eens wat opgefrist, ik geloof dat het zo zit Of ze moesten hier bedoelen, de oude sportage die tot 2002 ong is gebouwd. En die noemen ze dan sportage 1. En de sportage die nu gemaakt word is dan de sportage 2 Dus als iemand het zeker weet, post het hier maar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Volgens mij is 1 t/m 2003 en 2 het "nieuwe" model v.a. 2004 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Was er niet onlangs nog een vernieuwd model sportage uitgebracht?? Daar staat mij toch iets van bij.. Dat zou dan de Sportage III zijn? Groetjes, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Da's alleen uiterlijk vertoon en wat updates. Het type van voor 2004 was een wezenlijk andere auto. Ik denk dat ze het zo bedoelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Da's alleen uiterlijk vertoon en wat updates.Het type van voor 2004 was een wezenlijk andere auto. Ik denk dat ze het zo bedoelen. Klopt, de aanduiding Sportage 1 of 2 heeft alleen te maken met de 1e of 2e type generatie Sportage. En, inderdaad die verschillen wezenlijk van elkaar. Hieronder de 1e generatie Sportage, de 2e kennen we wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts