belinda Posted November 2, 2009 Posted November 2, 2009 heb al even fototjes gemaakt even proberen of het me lukt Quote
Smart Posted November 2, 2009 Posted November 2, 2009 Dat ziet er goed uit Belinda. Dat wordt de komende tijd slaaploze nachten.....! Quote
Relena Posted November 3, 2009 Posted November 3, 2009 Het is zo'n mooie kleur zou ik graag een keer naast die van ons willen zien staan. Dat wachten Belinda geloof me is de moeite waard je krijgt een hele mooie auto. Groetjes, Relena Quote
Guest GreyGriffin Posted November 3, 2009 Posted November 3, 2009 Hallo Belinda, Mooie Soul! Nog even geduld en hij staat bij je voor de deur. Groet van GreyGriffin, Quote
Smart Posted November 8, 2009 Posted November 8, 2009 Hallo Belinda, Wanneer verwacht je de aflevering van je Soul? Is dat deze week? Quote
belinda Posted November 8, 2009 Author Posted November 8, 2009 zaterdag 14 nov. kan ik hem ophalen bij de dealer wat kan een week dan lang duren Quote
Guest GreyGriffin Posted November 8, 2009 Posted November 8, 2009 Hallo Belinda, Kom op, nog zes dagen geduld. Even doorbijten! Krijgen we nog een paar foto's van je Soul als-ie is afgeleverd? Groet van GreyGriffin Quote
Giovanny Posted November 11, 2009 Posted November 11, 2009 hij ziet er wel goed uit, welk model is het trouwens? Quote
Recommended Posts