AERV Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Hoi, Bij het starten van de navigatie krijg ik de melding: live service niet toegankelijk. Vervolgens wordt de interne navigatie gestart. Hoe kan ik dit verhelpen? Ik heb alle software updates gehad. Ook loopt de licentie nog. En klopt het dat de navigatielijn/rijroute, na de laatste update, weergegeven wordt in grijs (in plaats van groen)? Kan ik dit zelf aanpassen? Alvast bedankt voor jullie reactie. Quote
Beos Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 (edited) De eerste vraag kan ik niet beantwoorden, maar doordat de live service niet toegankelijk is, wordt de route grijs weergegeven. Aanvulling: Mogelijk helpt een reset van het systeem. Bij mijn auto is dit het indrukken van het knopje naast de rechter draaiknop. Edited November 28, 2023 by Beos Quote
Peter-036 Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Als bovenstaande tip niet helpt, kun je alleen nog wachten. Af en toe ligt de server er uit, komt 'vanzelf' weer online. Quote
Recommended Posts