c0de1 Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 Hallo, Wat is de beste manier om goed zicht te houden zonder dat de ramen beslaan ? Wat ik nu doe is A/C aan en kachel 50% zetten. Maar zodra ik dan die A/C uit zet duurt het niet zo heel erg lang of mijn ramen zijn beslagen. trouwens beneden 5 graden werkt A/C niet. Vorige auto had climate control, daar had ik nooit problemen bij nat weer dat ramen beslaan. Weet iemand hoe dit dan moet zonder climate control ? Of heeft iemand tips om van de beslagen ramen af te zijn ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lausbub Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 Hallo,Wat is de beste manier om goed zicht te houden zonder dat de ramen beslaan ? Wat ik nu doe is A/C aan en kachel 50% zetten. Maar zodra ik dan die A/C uit zet duurt het niet zo heel erg lang of mijn ramen zijn beslagen. trouwens beneden 5 graden werkt A/C niet. Vorige auto had climate control, daar had ik nooit problemen bij nat weer dat ramen beslaan. Weet iemand hoe dit dan moet zonder climate control ? Of heeft iemand tips om van de beslagen ramen af te zijn ? heb je hem op binnen ventileren staan? ik deet wel eens een raamje iets open, hielp bij mij altijd( toen ik nog geen airco had. airco's werken niet als het ongeveer 5 graden of kouder is. anders bevriest de compressor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c0de1 Posted November 6, 2009 Author Share Posted November 6, 2009 Heb hem niet op binnen ventileren staan. Raam iets open zetten tijdens rijden kan ik wel eens proberen. A/C is zo makkelijk, binnen een minuut is alles weg, maar ja als het kouder wordt dan stop de A/C ermee, maar wil je wel zonder beslaande ruiten kunnen rijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giovanny Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 Heb hem niet op binnen ventileren staan.Raam iets open zetten tijdens rijden kan ik wel eens proberen. A/C is zo makkelijk, binnen een minuut is alles weg, maar ja als het kouder wordt dan stop de A/C ermee, maar wil je wel zonder beslaande ruiten kunnen rijden. Het helpt wel als je je ramen van tijd tot tijd aan de binnenkant goed schoonmaakt met glassex of een middel met alcohol erin. Bij de oude Ceed modellen kan je ook last hebben van het feit dat de luchtstroom niet optimaal op de voorruiten terechtkomt, ik heb op youtube al een paar handige oplossingen gezien zoals het plaatsen van kaarten. Bij de nieuwe versie van de CEED lijkt dit probleem tot dus ver te zijn opgelost, (ik kan me hierin ook vergissen. Succes ermee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts