Jump to content

Recommended Posts

Posted

Forumlid,

Ik ben benieuwd hoe je de service van de Kia dealer ervaart. Mijn Niro EV is deze zomer afgeleverd. Na verloop van tijd liep ik tegen zaken aan. Afspraak kon pas na 1,5 maand. Tijdens het rijden kreeg ik de melding over voorwaarden om deze te accepteren. Steeds Nee geklikt. Blijkt dat deze veel verstoringen verholpen zou hebben als ik die geaccepteerd had. Heeft de dealer dan maar gedaan. En inderdaad zijn enige verstoringen verholpen. Ik loop echter nog steeds tegen een verwarmingsprobleem aan waar iemand ook al melding van maakte. De verwarming doet het niet en na 20-30 minuten gaat deze naar zo'n 21-23 graden terwijl 17 graden ingesteld staat en gaat ook zo weer spontaan uit. Draai je aan de temperatuur knop dan kan het zijn dat blower van stand 1 naar 3 gaat of hoger, aurco kan aanspringen. Dit zou verholpen zijn maar probleem is er nog steeds. Ook instellen van temperatuur via de app op een bepaald tijdstip werkt niet. Krijg dat ik oplaadschema geactiveerd is. Nieuwe afspraak kon weer pas over 1,5 maand.  Aangegeven via mail dat de gang van zaken onbevredigend vindt. Antwoord was dat de zaken voor gelegd worden door de technische monteur, die zodra die antwoord heeft contact met mij opneemt. Na ruim 2 weken gebeld hoe het er voor stond. Monteur is 3 weken op vakantie. Dat was in de mail aangegeven. Dat was niet het geval. 

Posted

Mijn ervaringen met Content Tilburg zijn zeer wisselend. Toen het nog Denissen was was het beter.

Het lang duren voor een afspraak herken ik; ik wilde twee maanden voor verloop een afspraak maken voor onderhoud + APK, maar dat zou niet hebben gekund; maanden vooruit vol gepland.
Omdat het om een APK ging is er geschoven, maar slechts 3 werkdagen voor verlopen vind ik geen prettig idee...