Rick Posted December 27, 2023 Posted December 27, 2023 Volgens internet komt KIA in 2024 al met een 'nieuwe' Sportage. Zie bericht: Kia Sportage Hybrid facelift (2024/25 release): What we expect (topelectricsuv.com) Het is wel al heel snel of niet? Ik vind het nieuwer infotainment systeem wel interessant, en hopelijk hebben ze bij deze productie eens al de slordigheden van de huidige opgelost. Benieuwd wat we nog terug krijgen voor de huidige indien omruilen.. Quote
Charley Kurvers Posted December 27, 2023 Posted December 27, 2023 50 minuten geleden, zei Rick: Volgens internet komt KIA in 2024 al met een 'nieuwe' Sportage. Zie bericht: Kia Sportage Hybrid facelift (2024/25 release): What we expect (topelectricsuv.com) Het is wel al heel snel of niet? Ik vind het nieuwer infotainment systeem wel interessant, en hopelijk hebben ze bij deze productie eens al de slordigheden van de huidige opgelost. Benieuwd wat we nog terug krijgen voor de huidige indien omruilen.. Erg snel, in 2024 maar inruilen. Quote
Theo0225 Posted December 27, 2023 Posted December 27, 2023 Het betreft mogelijk het US model. Die is nu ook al anders dan de Europese versie. Langer en andere achterbumper. We gaan het zien. Quote
J du Mortier Posted December 28, 2023 Posted December 28, 2023 19 uur geleden, zei Rick: Volgens internet komt KIA in 2024 al met een 'nieuwe' Sportage. Zie bericht: Kia Sportage Hybrid facelift (2024/25 release): What we expect (topelectricsuv.com) Het is wel al heel snel of niet? Ik vind het nieuwer infotainment systeem wel interessant, en hopelijk hebben ze bij deze productie eens al de slordigheden van de huidige opgelost. Benieuwd wat we nog terug krijgen voor de huidige indien omruilen.. Alleen in Amerika The Kia Sportage Hybrid facelift should start at just under USD 30,000 (excl. DPH fee). The updated model is likely to start arriving at U.S. dealerships by early 2025. Quote
Rick Posted December 28, 2023 Author Posted December 28, 2023 @J du Mortier  @Theo0225 Het is een Amerikaanse site, die gaan niet vertellen wanneer die naar Europa komt, maar zal ongeveer tegelijkertijd zijn. Quote
Wim-A Posted December 28, 2023 Posted December 28, 2023 2 uur geleden, zei Rick: @J du Mortier  @Theo0225 Het is een Amerikaanse site, die gaan niet vertellen wanneer die naar Europa komt, maar zal ongeveer tegelijkertijd zijn. Blijft natuurlijk de vraag hoe de Europese versie er uit gaan zien. Quote
Theo0225 Posted December 28, 2023 Posted December 28, 2023 Ik ben nog in afwachting van levering van de huidige versie. De eerste zullen zoals altijd de laatsten zijn. All in the game. Quote
Rick Posted December 29, 2023 Author Posted December 29, 2023 21 uur geleden, zei Wim-A: Blijft natuurlijk de vraag hoe de Europese versie er uit gaan zien. Waarschijnlijk ook vooral andere voorkant. Denk dat KIA alle auto's nu naar hun nieuwe infotainment systeem wil hebben wegen optie tot extra verdiensten met service en 'functies' bijkopen. Quote
Rob 001 Posted January 6 Posted January 6 ik hoop wel dat trekgewicht weer omhoog gaat nu met het lage gewicht kan ik geen nieuwe aanschaffen.En ben dan genoodzaakt om naar ander merk over te stappen Quote
Recommended Posts