Roel Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Hallo allemaal, ik ben Roel en sinds drie weken de eigenaar van een gebruikte Cee'd SW 1.6 executive uit 2007. Mijn vorige wagen was een negen jaar oude Renault Scenic die spontaan de geest gaf en deze Cee'd was voor mij de beste deal op korte termijn. Ik wist van tevoren niet precies wat ik moest verwachten van een KIA, maar de auto heeft me op alle fronten positief verrast. Veel ruimte voor mijn gezin van 5 personen en een comfort waar zijn voorganger nog heel wat van kan leren. Ik ga hier eerst eens een beetje rond kijken in de onderwerpen en zal me daarna ongetwijfeld op het posten storten. Door de week heb ik geen internet tot mijn beschikking (internationaal chauffeur) dus zal ik hoofdzakelijk in het weekend langskomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Hallo Roel, Welkom op dit forum. Gefeliciteerd met je aanwinst. Geniet ervan. Veel lees- en postplezier toegewenst, ook al is dat in het weekend. Keep them rolling.....! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Van Harte met je nieuwe ceed eh.... internationaal chauffeur ? Vertel es meer ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Horst Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 welkom en van harte met je kia. maar vertel een koreaan die het wint van een fransoos op het gebied van comfort?? dat is best wel speciaal niet de de kia slecht is maar de fransen (met name renault) weten wat er bedoeld wordt met comfort. veel lees en kijk plezier op het forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Hallo Roel, Ook ik heet je van harte welkom op dit forum. Goed om te lezen dat de Cee'd aan je verwachtingen voldoet. Ook ik ben pas een kleine drie jaar Kia-rijder, daarvoor heb ik een hele serie Toyota's versleten. En mij heeft Kia ook aangenaam verrast. Hoop je regelmatig op deze site tegen te komen. Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Welkom op dit forum vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Defries Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Welkom op dit forum Roel. En veel rijplezier met je nieuw Kia. Gr Jan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roel Posted November 15, 2009 Author Share Posted November 15, 2009 (edited) Allemaal bedankt voor het verwelkomen ! Van Harte met je nieuwe ceedeh.... internationaal chauffeur ? Vertel es meer ...... Ik ben meestal de gehele week onderweg in NL, B, F en D met een tankwagen gevuld met gevaarlijke stoffen. (zie foto) Dus eigenlijk is de Cee'd meer van mijn vrouw dan van mij. Ik gebruik voor mijn woon-werkverkeer (nog) een 11 jaar oude Twingo, Ik heb wel mijn oog op een Pikanto of Rio laten vallen maar... Twee auto's in Edited November 15, 2009 by Roel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Mooi verhaal, vette bak die truck ! Veel plezier met je cee'd en hou die twingo gewoon in ere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Hallo Roel, Met de fameuze degelijkheid van Toyota is het tegenwoordig ook niet meer wat het ooit is geweest, kijk maar eens op verschillende consumenten-sites. Ik ben naar Kia overgestapt omdat het Japanse merk ineens niet meer kon leveren waar ik (als klant) om vroeg. Ik wilde een automaat en Toyota had slechts halfautomaten in het programma. Ja, zo jaag je je vaste klanten vanzelf naar de concurrentie! En als ze daar eenmaal zitten en het bevalt ze, dan zijn ze niet zo snel meer terug. Groet van GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts