Jump to content

Creatieve geesten gezocht!

Recommended Posts

Posted

Hey hallo, ik wil een beetje stoeien met een combinatie van kleuren m.b.t. de Venga. Nu heb ik onderstaand twee foto's van de Venga geplaatst. Mijn opdracht aan degene met de meest creatieve geest is.......trommelgeroffel;-)

Kun jij, met behulp van Photoshop of een ander programma voor mij:

Foto 1 > de spiegelkappen en de zwarte strip onder aan de bumper (met de mistlampen) in het zilver uitvoeren?

Foto 2 > de achterspoiler in het zilver uitvoeren?

Ik heb het idee dat matzilver heel mooi zou kunnen staan, maar dat is mijn idee.

FOTO 1

KiaVenga3.jpg

FOTO 2

vengakia.jpg

WIE DURFT???

Posted (edited)
Ga ik voor je regelen. Nog meer wensen?

Hallo Rio-man,

Omdat je het zo vraagt......:mrgreen:

Ik heb op

Edited by Smart
Posted

Hallo Rio-man,

Bedankt voor het bewerken van de voorkant van de Venga. Zoiets had ik inderdaad in gedachten. De strepen op motorkap en dak echter iets uit het midden naar links. Ik dacht zelf aan zilverkleurige strepen, maar de kleur zwart is op zich ook goed gekozen t.o.v. de greymetallic kleur.

En ja, Bigwade,

Gelijk al een mooie avatar aan overgehouden dankzij jou (

Posted

@Rio-man , mooi gedaan !

Ik heb de "dichterlijke vrijheid" genomen om de striping iets boller te maken en het venga nummerplaatje terug te zetten.

De laatste 3% zeg maar........

(een kenteken met GGB is alweer stokoud :-))

@Smart, fijn dat je er blij mee bent.

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Smart,

Vindt de zilveraccenten wel geslaagd, maar de striping wat te wild. Heb je na bestudering van de gephotoshopte beelden al een voorkeur?

Groet,

GreyGriffin

• 1 month later...
Posted (edited)

Ik zou graag eens willen zien hoe bepaalde wielen staan op de Venga.

Wie neemt de uitdaging aan om

Edited by Smart
Posted

Wiel 3 zal het goed doen !!! Ik hoop je zsm iets toe te kunnen sturen. Hebben al heel de week last met onze server. Vandaag kwamen ze w

Posted
ik daag jullie ook uit, wie spuit het in Byte Blue?

Sorry Venga1, maar ik wil ze eerst zien op de Steel Gray kleur....!

Wiel 3 zal het goed doen !!! Ik hoop je zsm iets toe te kunnen sturen. Hebben al heel de week last met onze server. Vandaag kwamen ze w
Posted

Dat ziet er mooi uit. Bedankt voor je moeite BW.:-P

Wiel 1 heeft mijn voorkeur, wie durft het aan?

Posted
Aldus een mooi Belgisch gezegde: Meer moet dat niet zijn ! ;) (misschien 18" dan en 4cm verlagen ;) )

Ik ben wel in voor 18 inch, maar ben bang dat het bij deze auto niet comfortabeler zal worden. Ik hou het maar bij 17 inch zonder verlaging.

Posted

Daar wou ik het maar even bij laten..

Zeer knap gedaan!!

Mijn bewondering is groot ( of mijn kennis qua photoshoppen is zeer klein)

Posted
Sorry Venga1, maar ik wil ze eerst zien op de Steel Gray kleur....!

:-( erg jammer nou weer zo'n opmerking.

Trouwens even een vraag.

Als je een Venga zou aanschaffen, zou je de striping op de Venga willen hebben, of is het gewoon een vraag om een mooie Avatar te krijgen.

De Velgen nr 3 staan goed onder de Venga, De striping vind ik zelf wat minder.

Posted
:-( erg jammer nou weer zo'n opmerking.

Trouwens even een vraag.

Als je een Venga zou aanschaffen, zou je de striping op de Venga willen hebben, of is het gewoon een vraag om een mooie Avatar te krijgen.

De Velgen nr 3 staan goed onder de Venga, De striping vind ik zelf wat minder.

Ja, nogmaals sorry. Jij hangt in dit geval als laatste aan de mem....;)

Die striping was van mij een serieus idee om te bekijken hoe het zou staan op een Venga. Toevallig staat er bij ons in de buurt een rode Toyota Aygo met witte striping en dat misstaat niet. Of ik het daadwerkelijk zelf zou willen aanbrengen weet ik nog niet. Het was mij in ieder geval in eerste instantie niet te doen om een mooie avatar. Dat kwam pas in een later stadium.

Posted
Die striping was van mij een serieus idee om te bekijken hoe het zou staan op een Venga. Toevallig staat er bij ons in de buurt een rode Toyota Aygo met witte striping en dat misstaat niet.

Dat dacht ik al ja, als huidige toyota rijder had ik die natuurlijk ook gezien.maar bij de Aygo is het al vanaf de fabriek.

Bij een kleine auto staat het wel vind ik, je krijgt een beetje fun gehalte, maar persoonlijk vind ik de Venga daar te groot voor.

Hoe plak jij toch steeds meerdere vragen en antwoorden in 1 bericht, mij lukt het niet. of heeft dit een hoog pm gehalte?