Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Creatieve geesten gezocht!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heel knap werk verricht BW. Ik vind deze velg toch wat beter passen bij de Venga. Ik moet het ook niet t

Geplaatst
.....Hoe plak jij toch steeds meerdere vragen en antwoorden in 1 bericht, mij lukt het niet. of heeft dit een hoog pm gehalte?

Je moet klikken op Multi-quote bij het bericht/de berichten die jij wil beantwoorden. Als laatste klik je op het laatste bericht op Quote en dan zie je alle teksten in het vak, waarop je kunt antwoorden. Net zoals ik nu doe. Wat ik wel wil meegeven is, om niet de gehele tekst over te nemen, maar alleen het gedeelte waarop je wilt reageren. Dat scheelt weer ruimte in een topic.

SCHIJT aan de buren zeggen wij hier (Utrecht) doorgaans :-)

Velg 3 dus !

Ja, die uitdrukking kennen wij hier ook hoor! Je hebt daarin volkomen gelijk, en zo ben ik ook vaak wel in de praktijk. Maar......ik ben er nog niet helemaal uit.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Smart,

Zojuist heb ik de verschillende op de Venga gephotoshopte velgen op me laten inwerken. Ik vind velg drie het mooiste, met de aantekening dat ik die toevallig ook op mijn Pica heb zitten (in 14"). Maar dat heeft mijn keuze in dit geval totaal niet be

Geplaatst
Hallo Smart,

Zojuist heb ik de verschillende op de Venga gephotoshopte velgen op me laten inwerken. Ik vind velg drie het mooiste, met de aantekening dat ik die toevallig ook op mijn Pica heb zitten (in 14"). Maar dat heeft mijn keuze in dit geval totaal niet be

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...