Pauline Posted January 7, 2024 Posted January 7, 2024 Hoi allemaal, ik wil graag de mistlamp grill/cover vervangen van mijn kia picanto 2(5 deurs). Moet ik hiervoor de gehele bumper demonteren of is dat niet nodig? Ik heb heel internet en youtube afgespeurd maar kan t niet vinden Het betreft deze voorkant Quote
Machlo Posted January 7, 2024 Posted January 7, 2024 (edited) Kun je daar niet bij als je het voorwiel eraf haalt en dan de wielkuip (gedeeltelijk?) los haalt? Ik kon op deze manier wel de mistlamp verwisselen. Hoefde zelfs het wiel er niet af, maar dat ging puur om het lampje. Edited January 7, 2024 by Machlo Quote
Stefan1979 Posted January 11, 2024 Posted January 11, 2024 Hoi Pauline,Ik ben bang dat je hiervoor echt de bumper moet losmaken. Zelf heb ik de mistlamp behuizing door een klein incidentje helemaal moeten vervangen. Hiervoor moest ook de bumper losgemaakt worden. Vermoed dus dat je voor jou plannen dit ook het geval is. Lampje vervangen kan idd via de wiel kuip, maar voor de rest moet de bumper eraf/ los gemaakt worden. Niet echt een moeilijke klus. Als je beetje handig bent kan je dit zelf makkelijk doen. SuccesVerstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk Quote
Recommended Posts