Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Hallo mijn Joice is ook overleden

Aanbevolen Berichten

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo truckerfrans,

Welkom op dit forum! Hoop dat er zich snel iemand zal melden met een 'ruilhart' voor je Joice.

Met vriendelijke groet,

Greygriffin

Geplaatst

Kan je niet aan de motor helpen maar wel een welkom op dit forum toewensen.

Doe dit vanuit het mooie Limburg Frans.

Geplaatst

Je moet even je motornummer opzoeken en opzoek gaan naar een MAZDA-sloperij. Klinkt misschien raar, maar Mazda is de producent van enkele oudere types Kia-motoren. Ik denk dat je zo gauw wat moet kunnen vinden.

Geplaatst

Je moet v Deijne gewoon even bellen , wil niet zeggen als het niet online staat dat ze het ook niet hebben .

Onderdelen rouleren daar erg snel , er kan zo maar en donor voor jouw

staan of binnen komen .

Geplaatst
Je moet even je motornummer opzoeken en opzoek gaan naar een MAZDA-sloperij. Klinkt misschien raar, maar Mazda is de producent van enkele oudere types Kia-motoren. Ik denk dat je zo gauw wat moet kunnen vinden.

In dit geval is het geen afgeleide van een Mazda motor. De Joice heeft een in licentie gebouwde Mitsubishi motor, sterker nog het hele model is eigenlijk een aangepaste Mitsubishi Space Wagon van het oude model.

Als je een hele motor nodig hebt, denk ik dat die van een Mitsubishi ook wel zal passen. Pas geleden vroeg iemand hetzelfde voor een cilinderkop, maar die bleek niet geheel identiek te zijn. Denk als je gewoon het hele blok vervangt dat je dat probleem niet hebt.

Geplaatst

let er wel op dat als je er een ander motorblok (mitsubishi) in legt dan wat er nu inzit dat je ook kabelboom, ecu en miss zelfs versnellingsbak en aandrijving moet aanpassen.

wat anders een optie is is voor een complete revisie te gaan. weet je zeker dat het daarna goed is. kost wel meer tijd maar hoeft niet altijd duurder te zijn ;)

Geplaatst

Hoi truckerfrans,

Hoeveel kilometer had hij gedraaid?

Groet, Richard

Geplaatst

Helemaal juist, Hyundai bouwde namelijk veel in licentie gemaakte mitsubishi motoren in! Daarom is vooral de Joice zo'n duurzame wagen gebleken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...