Leoos Geplaatst 10 Februari, 2024 Geplaatst 10 Februari, 2024 Iemand ervaring met de bijrijdersstoel te verhogen? Of anders de bladveren of oliedrukveer te verlengen, hoewel mij dat wel erg rigoureus lijkt, en misschien ook de sensor voor te zachte banden in de war gooit. Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Februari, 2024 Geplaatst 10 Februari, 2024 Je vraagt eerst om het verhogen van de stoel, vervolgens heb je het over het verhogen van het gehele voertuig? En of dat laatste invloed heeft op het TPMS? Ik begrijp je vraag niet echt; wat wil je precies en waarom.Een hogere bijrijdersstoel is misschien te realiseren door er de in hoogte verstelbare bestuurdersstoel uit een Engelse auto in te zetten? Quote
Leoos Geplaatst 10 Februari, 2024 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2024 Ja sorry misschien niet heel duidelijk, het gaat er om dat de instap wat makkelijker wordt voor ons oudjes. Zo een Engels stoel vind ik wel een slim idee, maar wel een kostbare aanpak.... Dankje voor je reactie. Quote
Murcielaygo Geplaatst 11 Februari, 2024 Geplaatst 11 Februari, 2024 De gehele auto zou ik iig niet verhogen, dat komt het weggedrag niet ten goede. Als je al iets kunt vinden om dat te doen.Een stoel HOEFT niet idioot duur te zijn, je zou je geluk eens kunnen proberen bij een demontagebedrijf.Zo heb ik zelf in mijn Picanto rechts een zonneklep van een Engelse auto zitten, zodat er ook aan die kant een schuifje voor het spiegeltje zit.Maar dat was wel een mazzeltje dat er een Engelse sloopwagen op internet stond in NL. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.