Jump to content

Radio pro'ceed

Guest Jantje

Recommended Posts

2 vraagjes:

vraag 1: zit er een versterker uitgang op de originele dubbel din radio van de pro'ceed?

vraag 2: is er (eventueel via de dealer) een framepje leverbaar zodat je de dubbel din radio kan verwijderen en een enkel din radio kan monteren?

1= nee denk ik, anders moet je eens even kijken.

2= blijf toch bij dubbel :)

1: ik heb geen setje om de radio erzelf uit te krijgen :(

2: ik heb een goeie radio liggen met versterkeruitgang etc. Het scheelt natuurlijk best wat geld als ik niet weer een nieuwe radio moet kopen. Dubbel din is niet bepaald goedkoop.

1. klopt de sleutel kan je alleen bij een kia erkende dealer verkrijgen, moet je navragen wat de prijs is . Anders kan je die alsnog laten verwijderen door de dealer.

2. een frame set voor een dubbel din bestaat, alleen wordt ie heel lelijk, omdat de dashbord een aparte vorm heeft. Merk je trouwens ook op het moment dat je een dubbel din navigatie systeem met een plat scherm erin laat bouwen.

Elder op dit forum staat een uitleg om de middenconsole te lichten.

Is een werkje van niets. De middenconsole zit aan de onderzijde vastgeclipt met 2 clips. Als die clips worden losgeklikt kan de hele console omhoog en kun je bij de radio. Hier is geen speciaal gereedschap voor nodig. En volgens mij heeft de standaard radio (ik dacht Siemens) wel een extra audio uitgang.

Succes.

1: ik heb geen setje om de radio erzelf uit te krijgen :(

2: ik heb een goeie radio liggen met versterkeruitgang etc. Het scheelt natuurlijk best wat geld als ik niet weer een nieuwe radio moet kopen. Dubbel din is niet bepaald goedkoop.