Steef1949 Posted March 18, 2024 Posted March 18, 2024 Hoi allemaal. Mijn 4 maand oude Stonic staat in Valet modus en ik kan het er met geen mogelijkheid uit krijgen. Kom net terug van van Mossel Kia Zwolle en daar wist ook niemand hoe het moest. De mensen hebben het echt geprobeerd maar het lukt voor geen meter. Heb net hiet alles gelezen en uitgeprobeerd maar ook dit lukt niet. Is er iemand die kan helpen? Quote
Steef1949 Posted March 18, 2024 Author Posted March 18, 2024 Hoi allemaal. Ik heb net zo lagn geprobeerd tot ik er uit was. Het is me gelukt. Sorry voor het bericht. Ik hoop dat ik het goed doe. Ik ben nieuw hier. Quote
Murcielaygo Posted March 18, 2024 Posted March 18, 2024 Misschien kun je vertellen hoe je er in of uit gekomen bent?Als iemand in de toekomst jouw probleem ook heeft en ze zoeken op het forum, dan staat de oplossing ook meteen in dit topic! Quote
Henk Y Posted December 17, 2024 Posted December 17, 2024 (edited) In de Kia Connect app kun je de Valet mode ook uitschakelen. Edited December 17, 2024 by Henk Y Quote
Recommended Posts