a van malkenhorst Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 (edited) Ook ik wil me even voorstellen. Hallo mede kia rijders. Mijn naam is Albert ik ben werkzaam als service monteur van tractoren en landbouw werktuigen Ook ik ga in het bezit komen van een kia. een sorento 2.4 ex bj 2006 Dit is wel heel wat anders als wat ik gewend ben ik had een ford mondeo 2.2 tdci diesel 155 pk. super snel dat zal wel even wennen zijn. Ben getrouwd en heb twee kinderen. Groet albert. Edited November 16, 2009 by a van malkenhorst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Hallo Albert, Welkom op dit forum. Veel lees- en postplezier toegewenst! Veel plezier met de Sorento. Het is niet het type auto die het verschil maakt, maar de stijl van rijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Sluit mooi aan bij je werk...... (geintje) Welkom hier en laat zien dat ding grtz Frank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 OOk een hartelijk welkom uit het mooie Belgisch-Limburg... Sorento's worden hier erg veel gebruikt door de boeren om eens lekker door hun weides te "ploegen" Ik wens je veel rijplezier met je nieuwe aanwinst. En niet vergeten!! Wij zijn dol op FOTO'S, FOTO'S en no meer FOTO'S. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...