a van malkenhorst Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 (edited) Ook ik wil me even voorstellen. Hallo mede kia rijders. Mijn naam is Albert ik ben werkzaam als service monteur van tractoren en landbouw werktuigen Ook ik ga in het bezit komen van een kia. een sorento 2.4 ex bj 2006 Dit is wel heel wat anders als wat ik gewend ben ik had een ford mondeo 2.2 tdci diesel 155 pk. super snel dat zal wel even wennen zijn. Ben getrouwd en heb twee kinderen. Groet albert. Edited November 16, 2009 by a van malkenhorst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Hallo Albert, Welkom op dit forum. Veel lees- en postplezier toegewenst! Veel plezier met de Sorento. Het is niet het type auto die het verschil maakt, maar de stijl van rijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Sluit mooi aan bij je werk...... (geintje) Welkom hier en laat zien dat ding grtz Frank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 OOk een hartelijk welkom uit het mooie Belgisch-Limburg... Sorento's worden hier erg veel gebruikt door de boeren om eens lekker door hun weides te "ploegen" Ik wens je veel rijplezier met je nieuwe aanwinst. En niet vergeten!! Wij zijn dol op FOTO'S, FOTO'S en no meer FOTO'S. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Hallo Albert, Ook ik heet je welkom op dit forum. Van Mondeo naar Sorento, dat is inderdaad wel een stevige overgang. Ga je ons binnenkort vertellen hoe die verandering bevalt in de praktijk? Wens je vast veel plezier met het nieuwe voertuig en sluit me aan bij de liefhebbers van foto's. Als je de tijd kunt vinden voor een paar plaatjes houden wij ons aanbevolen! Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Hallo Albert, Monteur van tractoren en landbouw werktuigen dat wekt mijn mechanische interesses. Ik heet je van harte welkom op dit forum vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Horst Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 hey albert. welkom op het forum. hopen dat je veel plezier beleeft aan je nieuwe auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts