ger.w. Geplaatst 26 December, 2010 Geplaatst 26 December, 2010 Altijd een (meestal lullig) struikje bloemen ontvangen (voor uw vrouw.....) Nooit een leuke fles "bubbels" (voor u.....) Die moeten dan maar van de vrienden komen......Smart:lol::lol: Quote
Smart Geplaatst 26 December, 2010 Geplaatst 26 December, 2010 Mijn aflevering was toppie, groots en onge Quote
Alex VB Geplaatst 27 December, 2010 Geplaatst 27 December, 2010 Mijn aflevering was toppie, groots en onge Quote
ger.w. Geplaatst 27 December, 2010 Geplaatst 27 December, 2010 Dat was meer een combi van een goede dealer (Deze moet het maar toelaten), Mevrouw Smart en een paar gekke forumleden.. En welke dealer kan er nu weerstand bieden aan Mevr Smart die optreedt namens die gekke forrumleden ? Quote
John Cassels Geplaatst 3 Januari, 2011 Geplaatst 3 Januari, 2011 Vandaag ; 1st. APK keuring plus groote beurt , sportage van jan. 2007 bij Bogers , Halstern. Inclusief vervangende auto ( 3 maand out Cee'd) - Quote
Peterrrrr Geplaatst 3 Januari, 2011 Geplaatst 3 Januari, 2011 Ondanks dat het een "concurrent" is, kan ik dat wel beamen ! Ken het bedrijf en de eigenaren een beetje en had niks anders verwacht van ze ! Quote
John Cassels Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 Ondanks dat het een "concurrent" is, kan ik dat wel beamen !Ken het bedrijf en de eigenaren een beetje en had niks anders verwacht van ze ! Vestingen Halstern eind november geopend . concurrent voor Van Hensbergen ( eindelijk ). Quote
Kia Fan Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 Maar Van Hensbergen is toch geen kia dealer meer? Is wel een paar keer dealer van het jaar geweest...... Quote
Jantje.2 Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 Kia dealer in apeldoorn is mij heel slecht bevallen helaas. Problemen op een rijtje: - Auto gaat erheen voor een storing met een EPS lampje, komt terug binnen no-time brandt het lampje weer en de radio werkt sindsdien niet meer goed. Kan opzich gebeuren, maar het probleem met de radio werd afgedaan met een: Zo'n radio kan niet in deze auto (radio had tot dat moment al 5 maanden probleemloos gewerkt) - Ik heb gebeld over de los latende stoel bekleding, dit werd via de telefoon al meteen gezegd dat het geen garantie is. Ik heb daarover contact opgenomen met Kia Nederland en die belde mij terug en zeiden dat het bij de dealer niet bekend was en dat zij dit niet gezegd hebben. - Het zelfde verhaal gaat op voor de vloermatten. Dit alles en de afstand hebben mij doen bepalen daar niet meer heen te gaan. Er zijn ook zeker positieve dingen, de mensen van de verkoop daar zijn hele leuke en gezellige mensen en hebben voor mij echt hun best gedaan dus dat is een dikke + (helaas werkt die verkoper nu in een ander filiaal van dit bedrijf) en ik heb bij elke reparatie, ook bij de onderhouds beurt, netjes een gratis leen auto ter beschikking gekregen. Quote
John Cassels Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 Maar Van Hensbergen is toch geen kia dealer meer? Is wel een paar keer dealer van het jaar geweest...... Dat is waar , maar behalve Romme , Etten-Leur was Van Hensbergen het enige Kia GARAGE in de beurt tot nu toe. Quote
bertuswever Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 Mijn Sportage gekocht in Enschede bij bleeker groep. Verkoop ging tot zover goed duidelijke uitleg . Hoe het qua aflevering gaat is nog even afwachten zal plaats vinden in febr/mrt. ik zal dan hier mijn bevinding weer plaatsen. Mischien een idee dat dit forum de beste dealer aan het eind van dit jaar een bloemetje of trofee overhandig in naam van dit forum? Quote
ger.w. Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 .Mischien een idee dat dit forum de beste dealer aan het eind van dit jaar een bloemetje of trofee overhandig in naam van dit forum? Meningen van leden lopen nogal uiteen (winterbanden, navi's om maar eens wat te noemen)\Meningen over dealers zullen ook zeker niet objectief zijn vrees ik:-? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.