Jump to content

Hier is tie dan!

wichard

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Vanochtend zijn de sidebars geplaatst, is de wagen gewassen en heb vervolgens gauw even een aantal foto's geschoten tussen de buien door van de nieuwe aanwinst! Zie hier het resultaat.:-P

Fijne auto en zoals ik al eerder zei heb ik hiervoor mijn Tucson van 3 jaar opgeruimd. Verbruik ligt iets lager, is een stuk stiller en de stoelen zitten een stuk beter! over het uiterlijk valt te twisten en is zelfs in mijn eigen gezin al het onderwerp van gesprek geweest! :-P

post-1975-1297852848,83_thumb.jpg

Hey Wichard,

Een mooie Sportage zeg. De kleur zilver met de zwarte accenten is m.i. goed in evenwicht. Ook de side-bars staan hem goed. Vele plezierige rijkilometers toegewenst. De Tucson heeft wat vlakke voorstoelen. Bij de Sportage zijn de zijwangen van de stoelen wat hoger en steviger. Over het verbruik van de Tucson moeten we het maar niet hebben.

Het was zoals hieronder!:-(

PICT0721.jpg

Edited by Smart

Hallo Allemaal,

Vanochtend zijn de sidebars geplaatst, is de wagen gewassen en heb vervolgens gauw even een aantal foto's geschoten tussen de buien door van de nieuwe aanwinst! Zie hier het resultaat.:-P

Fijne auto en zoals ik al eerder zei heb ik hiervoor mijn Tucson van 3 jaar opgeruimd. Verbruik ligt iets lager, is een stuk stiller en de stoelen zitten een stuk beter! over het uiterlijk valt te twisten en is zelfs in mijn eigen gezin al het onderwerp van gesprek geweest! :-P

Mooi man

Paar booskijkertjes op die lampen voor en hij is af.

Veel plezier ermee.

grtz

Frank

• 2 weeks later...

De sportage is nu 2 weken in ons bezit en en ben er super tevreden mee! :D radio met USB aansluiting werkt perfect en krijg veel positieve reacties op de facelift welke de auto heeft ondergaan. Auto is wel even teruggegaan voor een aantal schoonheidsfoutjes zoals een loszittende uitlaat. na plaatsing van de trekhaak. verbruik is momenteel even hoog als de tucson.:cool: