Lutfi Metin Geplaatst 5 April, 2024 Geplaatst 5 April, 2024 Hallo allemaal ik heb sinds kort een sportage 1.6 T-GDI HYBRID GT-PLUSLINE Weet iemand of ik Tv/ Dvd kan laten uitschakelen / vrijschakelen ? Quote
Auke Riemsma Geplaatst 5 April, 2024 Geplaatst 5 April, 2024 12 minuten geleden, zei Lutfi Metin: Hallo allemaal ik heb sinds kort een sportage 1.6 T-GDI HYBRID GT-PLUSLINE Weet iemand of ik Tv/ Dvd kan laten uitschakelen / vrijschakelen ? Heb jij een TV en DVD in je Sportage? Quote
Lutfi Metin Geplaatst 5 April, 2024 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2024 14 minuten geleden, zei Auke Riemsma: Heb jij een TV en DVD in je Sportage? 14 minuten geleden, zei Auke Riemsma: Heb jij een TV en DVD in je Sportage? Nee ik heb video op usb? Quote
Auke Riemsma Geplaatst 5 April, 2024 Geplaatst 5 April, 2024 34 minuten geleden, zei Lutfi Metin: Nee ik heb video op usb? Ik neem dan aan, dat je bedoelt het vrijschakelen van de video tijdens het rijden? Dit kan niet en mag volgens de wetgeving ook niet. Quote
Lutfi Metin Geplaatst 5 April, 2024 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2024 3 minuten geleden, zei Auke Riemsma: Ik neem dan aan, dat je bedoelt het vrijschakelen van de video tijdens het rijden? Dit kan niet en mag volgens de wetgeving ook niet. Klopt Quote
Kenniani Geplaatst 8 April, 2024 Geplaatst 8 April, 2024 Je kan niks aanpassen in de auto met een dongle of zo net als bij VAG auto's, het enigste wat je zou kunnen doen is via Android Auto / Car Play zorgen dat je video's kan afspelen. Ik heb dit een tijdje gedaan, zodat ik YouTube filmpjes kon kijken, maar vertrouwde de app's eigenlijk toch niet waardoor ik het er weer af heb gehaald. Quote
Rubenvdhoek Geplaatst 9 April, 2024 Geplaatst 9 April, 2024 Op 8-4-2024 om 09:13, zei Kenniani: Je kan niks aanpassen in de auto met een dongle of zo net als bij VAG auto's, het enigste wat je zou kunnen doen is via Android Auto / Car Play zorgen dat je video's kan afspelen. Ik heb dit een tijdje gedaan, zodat ik YouTube filmpjes kon kijken, maar vertrouwde de app's eigenlijk toch niet waardoor ik het er weer af heb gehaald. Welke app gebruik je dan? Ik vraag dit voor een kind Quote
Lutfi Metin Geplaatst 9 April, 2024 Topic Starter Geplaatst 9 April, 2024 Je kan niks aanpassen in de auto met een dongle of zo net als bij VAG auto's, het enigste wat je zou kunnen doen is via Android Auto / Car Play zorgen dat je video's kan afspelen. Ik heb dit een tijdje gedaan, zodat ik YouTube filmpjes kon kijken, maar vertrouwde de app's eigenlijk toch niet waardoor ik het er weer af heb gehaald.Ik heb het niet over een app of een dongle ik heb gehoord dat je het softwarematig kan laten vrijschakelen zodat je ook tijdens het rijden kan kijken tuurlijk ga je zelf niet kijken maar is bedoeld voor bijrijder Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Kenniani Geplaatst 10 April, 2024 Geplaatst 10 April, 2024 Op 9-4-2024 om 10:10, zei Rubenvdhoek: Welke app gebruik je dan? Ik vraag dit voor een kind Fermata Quote
Kenniani Geplaatst 10 April, 2024 Geplaatst 10 April, 2024 23 uur geleden, zei Lutfi Metin: Ik heb het niet over een app of een dongle ik heb gehoord dat je het softwarematig kan laten vrijschakelen zodat je ook tijdens het rijden kan kijken tuurlijk ga je zelf niet kijken maar is bedoeld voor bijrijder Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Zover ik weet is dat niet mogelijk bij KIA, ik heb dit bij mijn vorige auto SEAT, en mijn 2e auto Audi wel laten doen. Quote
Renzo4000 Geplaatst 10 April, 2024 Geplaatst 10 April, 2024 Je kan eventueel een android box voor de auto gebruiken (niet te verwarren met een android auto dongle). Dit is feitelijk een android tablet in een box en maakt gebruikt van de android auto interface van de auto. Je hebt dan alle mogelijkheden die een gewone tablet ook heeft (dus ook youtube, netflix, etc). Uiteraard is dit discutabel aangezien je als bestuurder snel afgeleid kan worden door het tonen van filmpjes ed. Maar mocht je het vooral willen gebruiken wanneer je stilstaat dan zou je bijv. kunnen kijken naar de Ottocast OttoAiBox Picasou 3. Dit is een van de betere boxjes (er is een hoop troep verkrijgbaar met trage cpu's etc). Review: Quote
Kenniani Geplaatst 11 April, 2024 Geplaatst 11 April, 2024 22 uur geleden, zei Kenniani: Fermata Gisteren weer even aan geslingerd, beeld en geluid is goed, helaas geen full screen. Bediening is wel slecht, dus niet aan te raden als je aan het rijden bent. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.