Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Reserve wiel verdwenen

Ga naar de oplossing Opgelost door HKiaSor,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben nu pas lid gworden maar ik ben de bezitter al vanaf het begin van een Kia Sorento 2,5 diesel automaat uit 2004. Inmiddels in de loop der tijden is o.a. de dieseltank vervangen omdat de coating los liet en de boel verstopte, turbo defect en gereviseerd en een uitgelopen voorwiellager. Nu miste ik een paar weken geleden mijn reservewiel. Hij hing er niet meer onder en de stalen kabel van de ophanging was afgebroken. Wiel verloren of gestolen, wie zal het zeggen. Wielen worden wel aangeboden per 4 maar niet per stuk. In Engeland wel. Wie heeft ervaring met bestellen reservewiel in Engeland of heeft iemand nog een wiel te koop.

Geplaatst

Heb je al eens gekeken op bijv. onderdelenlijn.nl of onderdelenzoeker.nl ?
En dan specifiek zoeken op reservewiel.

Meestal is zoeken bij 1 van de 2 genoeg, want de meeste bedrijven zijn bij beide aangesloten.

Geplaatst

Ik heb overal al gezocht. Bij 2 bedrijven zouden ze er een hebben maar ze hadden de administratie niet op orde. Ga morgen een bedrijf bellen waar ze er 4 aanbieden voor 200 euro. Hopelijk willen ze er ook 1 verkopen.

• 3 weken later...
  • Oplossing
Geplaatst

De dag nadat ik melde dat Onderdelenzoeker niets had opgeleverd (stond er een week op) kreeg ik bericht dat er een bedrijf  was die een reservewiel voor me had. Echter was dit meer dan 100 km van mijn woonplaats en het reservewiel kon niet opgestuurd worden. Ik ben toen naar het bedrijf gegaan ( 30 km ver)dat 4 wielen + banden voor 200 euro had. Het bleek dat de banden heel veel profiel hadden en ook nog 4 seizoen banden waren. Ik heb ze gekocht en 1 wiel als reservewiel genomen. T.z.t kan ik deze verwisselen met de huidige banden.

• Like 1
  • Haha 1
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst

Arjan, inderdaad ben ik op een sloperij aangewezen. Heb inmiddels via Ebay bij een sloperij in Litouen een gebruikte ophanging gekocht  voor inclusief verzendkosten euro 42,34 en heb die afgelopen weekend gemonteerd en het reservewiel weer onder mijn auto gehangen. Eind goed al goed.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...