SpeedyG Geplaatst 25 April, 2024 Geplaatst 25 April, 2024 3 uur geleden, zei ElectricKia: heb je ook een link naar tweakers @Kassie? Snelle opdracht in Google: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1904968/115 1 Quote
ElectricKia Geplaatst 25 April, 2024 Geplaatst 25 April, 2024 2 uur geleden, zei SpeedyG: Snelle opdracht in Google: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1904968/115 Je hebt helemaal gelijk, maar toch bedankt voor het delen van de link. Quote
Oplossing ElectricKia Geplaatst 26 April, 2024 Oplossing Geplaatst 26 April, 2024 Ik denk dat er schot in zit, bij mij werkt het nu weer. Uiteraard ben ik zeer voorzichtig blij, maar ik kan jullie melden dat Kia Connect mij heeft bericht met het volgende: Ik wil je hierbij melden dat de problemen met Vodafone verholpen zijn. Ik verwacht dat er weer probleemloos van Connect gebruik gemaakt kan worden. Mocht dit contact nog niet automatisch gebeuren, kan een reset in de auto hieraan bijdragen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Quote
ElectricKia Geplaatst 1 Mei, 2024 Geplaatst 1 Mei, 2024 Bij deze wil ik Kia Connect bedanken voor de snelle hulp. Uiteraard wil ik ook iedereen bedanken die hier tijd heeft gemaakt om z'n ervaring te delen zodat Kia Connect snel door had dat er iets aan de hand was. Door deze samenwerking is het mooi opgelost en hopen dat het niet meer terug komt. Vodafone, bedankt voor het corrigeren van jullie systeem. Quote
duikdirk Geplaatst 9 Oktober, 2024 Geplaatst 9 Oktober, 2024 (aangepast) Beste mensen ik zit bij kpn ik ervaar ook problemen met kia connect. Ben bij dealer geweest en snapt het ook niet.alles gereset en opnieuw geïnstalleerd maar bv auto op slot hoor je wel de klik op telefoon en krijg melding dat deur afgesloten is ,maar deur zit niet op slot .ook rijbereik aantal km wordt niet juist weergegeven ? Weet iemand een oplossing. Ik heb de kia niro. Gr dirk 9 Oktober, 2024 aangepast door duikdirk Quote
MarcelE Geplaatst 9 Oktober, 2024 Geplaatst 9 Oktober, 2024 Even mijn "2 cents". Ik heb het zojuist ook even geprobeerd. mijn mobiel werkt zakelijk met Okidoki (Odido). Via de app ontgrendelen zie ik wel de lampen knipperen, maar zie geen spiegels uitklappen. Via de app vergrendelen, zie ik dus weer de lampen knipperen en uiteraard geen lampen inklappen Via de sleutel op afstand (meter of 30) klappen wel de spiegels uit en in. Quote
ElectricKia Geplaatst 9 Oktober, 2024 Geplaatst 9 Oktober, 2024 3 uur geleden, zei duikdirk: Beste mensen ik zit bij kpn ik ervaar ook problemen met kia connect. Ben bij dealer geweest en snapt het ook niet.alles gereset en opnieuw geïnstalleerd maar bv auto op slot hoor je wel de klik op telefoon en krijg melding dat deur afgesloten is ,maar deur zit niet op slot .ook rijbereik aantal km wordt niet juist weergegeven ? Weet iemand een oplossing. Ik heb de kia niro. Gr dirk Stuur een bericht via: https://cloud.eu.connect.kia.com/DesktopWebform_KiaConnectInApp?c=nl (ik heb gekozen voor Netwerk probleem) Deze mensen kunnen je daarmee verder helpen. Althans, die hebben ook ons probleem opgelost en het lag uiteindelijk aan Vodafone, netwerk waar Kia gebruik van maakt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.