Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Connect verbreekt verbinding na uitzetten auto

Ga naar de oplossing Opgelost door ElectricKia,

Aanbevolen Berichten

• Oplossing
Geplaatst

Ik denk dat er schot in zit, bij mij werkt het nu weer. Uiteraard ben ik zeer voorzichtig blij, maar ik kan jullie melden dat Kia Connect mij heeft bericht met het volgende:

Ik wil je hierbij melden dat de problemen met Vodafone verholpen zijn. Ik verwacht dat er weer probleemloos van Connect gebruik gemaakt kan worden. Mocht dit contact nog niet automatisch gebeuren, kan een reset in de auto hieraan bijdragen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Geplaatst

Bij deze wil ik Kia Connect bedanken voor de snelle hulp.
Uiteraard wil ik ook iedereen bedanken die hier tijd heeft gemaakt om z'n ervaring te delen zodat Kia Connect snel door had dat er iets aan de hand was. Door deze samenwerking is het mooi opgelost en hopen dat het niet meer terug komt. Vodafone, bedankt voor het corrigeren van jullie systeem. 

• 5 maanden later...
Geplaatst (aangepast)

Beste mensen ik zit bij kpn ik ervaar ook problemen met kia connect. Ben bij dealer geweest en snapt het ook niet.alles gereset en opnieuw geïnstalleerd maar bv auto op slot hoor je wel de klik op telefoon en krijg melding dat deur afgesloten is ,maar deur zit niet op slot .ook rijbereik aantal km wordt niet juist weergegeven ? Weet iemand een oplossing. Ik heb de kia niro. Gr dirk

aangepast door duikdirk
Geplaatst

Even mijn "2 cents". Ik heb het zojuist ook even geprobeerd. mijn mobiel werkt zakelijk met Okidoki (Odido).

Via de app ontgrendelen zie ik wel de lampen knipperen, maar zie geen spiegels uitklappen.

Via de app vergrendelen, zie ik dus weer de lampen knipperen en uiteraard geen lampen inklappen

Via de sleutel op afstand (meter of 30) klappen wel de spiegels uit en in.

Geplaatst
3 uur geleden, zei duikdirk:

Beste mensen ik zit bij kpn ik ervaar ook problemen met kia connect. Ben bij dealer geweest en snapt het ook niet.alles gereset en opnieuw geïnstalleerd maar bv auto op slot hoor je wel de klik op telefoon en krijg melding dat deur afgesloten is ,maar deur zit niet op slot .ook rijbereik aantal km wordt niet juist weergegeven ? Weet iemand een oplossing. Ik heb de kia niro. Gr dirk

Stuur een bericht via:
https://cloud.eu.connect.kia.com/DesktopWebform_KiaConnectInApp?c=nl (ik heb gekozen voor Netwerk probleem)

Deze mensen kunnen je daarmee verder helpen. Althans, die hebben ook ons probleem opgelost en het lag uiteindelijk aan Vodafone, netwerk waar Kia gebruik van maakt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...