gios Posted April 24, 2024 Posted April 24, 2024 Hallo medegebruikers , Mijn moeder heeft een Picanto uit bouwjaar 2019 . Heeft er iemand op dit forum de radio al eens vervangen voor een moderne radio met navigatie ? Quote
Solution Machlo Posted April 24, 2024 Solution Posted April 24, 2024 Yep, heb er een (Ali)radio ingezet met andere boxen. Is op zich goed te doen. Eea zit wel goed vast geklemd, stevig eraan trekken en dan plastic spatels erbij gebruiken en de boel zit los. Quote
gios Posted April 24, 2024 Author Posted April 24, 2024 1 uur geleden, zei Machlo: Yep, heb er een (Ali)radio ingezet met andere boxen. Is op zich goed te doen. Eea zit wel goed vast geklemd, stevig eraan trekken en dan plastic spatels erbij gebruiken en de boel zit los. Bedankt voor je reactie. Quote
Johnvv i Posted November 13, 2024 Posted November 13, 2024 Op 24-4-2024 om 17:37, zei Machlo: Yep, heb er een (Ali)radio ingezet met andere boxen. Is op zich goed te doen. Eea zit wel goed vast geklemd, stevig eraan trekken en dan plastic spatels erbij gebruiken en de boel zit los. Goedeavond Machlo. Is er ergens een instructie video te vinden hoe ik de originele kia autoradio kan demonteren en de nieuwe (Ali) radio kan monteren.Het gaat om een kia picanto 3 uit 2017. Quote
gios Posted November 13, 2024 Author Posted November 13, 2024 47 minuten geleden, zei Johnvv i: Goedeavond Machlo. Is er ergens een instructie video te vinden hoe ik de originele kia autoradio kan demonteren en de nieuwe (Ali) radio kan monteren.Het gaat om een kia picanto 3 uit 2017. Op Youtube staan diversen filmpjes over het verwijderen van kunstof delen voordat je bij de radio komt . https://www.youtube.com/watch?v=lDgHzQSr_Gc&ab_channel=Mark'sTechVlogs Quote
Recommended Posts