gios Geplaatst 24 April, 2024 Geplaatst 24 April, 2024 Hallo medegebruikers , Mijn moeder heeft een Picanto uit bouwjaar 2019 . Heeft er iemand op dit forum de radio al eens vervangen voor een moderne radio met navigatie ? Quote
Oplossing Machlo Geplaatst 24 April, 2024 Oplossing Geplaatst 24 April, 2024 Yep, heb er een (Ali)radio ingezet met andere boxen. Is op zich goed te doen. Eea zit wel goed vast geklemd, stevig eraan trekken en dan plastic spatels erbij gebruiken en de boel zit los. Quote
gios Geplaatst 24 April, 2024 Topic Starter Geplaatst 24 April, 2024 1 uur geleden, zei Machlo: Yep, heb er een (Ali)radio ingezet met andere boxen. Is op zich goed te doen. Eea zit wel goed vast geklemd, stevig eraan trekken en dan plastic spatels erbij gebruiken en de boel zit los. Bedankt voor je reactie. Quote
Johnvv i Geplaatst 13 November, 2024 Geplaatst 13 November, 2024 Op 24-4-2024 om 17:37, zei Machlo: Yep, heb er een (Ali)radio ingezet met andere boxen. Is op zich goed te doen. Eea zit wel goed vast geklemd, stevig eraan trekken en dan plastic spatels erbij gebruiken en de boel zit los. Goedeavond Machlo. Is er ergens een instructie video te vinden hoe ik de originele kia autoradio kan demonteren en de nieuwe (Ali) radio kan monteren.Het gaat om een kia picanto 3 uit 2017. Quote
gios Geplaatst 13 November, 2024 Topic Starter Geplaatst 13 November, 2024 47 minuten geleden, zei Johnvv i: Goedeavond Machlo. Is er ergens een instructie video te vinden hoe ik de originele kia autoradio kan demonteren en de nieuwe (Ali) radio kan monteren.Het gaat om een kia picanto 3 uit 2017. Op Youtube staan diversen filmpjes over het verwijderen van kunstof delen voordat je bij de radio komt . https://www.youtube.com/watch?v=lDgHzQSr_Gc&ab_channel=Mark'sTechVlogs Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.