mooihe40 Posted November 18, 2009 Posted November 18, 2009 Ik rij een kia sportage diesel uit 2005. Hans is de naam Quote
Smart Posted November 18, 2009 Posted November 18, 2009 Hallo Hans, Welkom op dit forum. Veel lees- en postplezier toegewenst. Rij je allang met die Kia Sportage of heb je hem pas aangeschaft? Foto's van de auto worden erg gewaardeerd op dit forum! Quote
Guest GreyGriffin Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 Hallo Hans, Welkom op het Kia-forum. Net als Smart ben ik benieuwd hoe lang je al eigenaar bent van je Sportage en hoe-ie er uit ziet. Dus als je tijd hebt graag een paar fotootjes uploaden! Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Defries Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 Welkom Hans en even een fotootje in de toekomst? Gr Jan. Quote
Alex VB Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 (edited) Ook van moi een hartelijk en gemeend welkom. En zoals mijn forumcollega's al gemeld hebben zijn wij erg gesteld op foto's, foto's en nog meer foto's. Je hoeft je hier nergens voor te schamen hoor! Hier lacht niemnd je uit.. Edit: Vertel ons ook eens wie Hans is.. Je heet niet toevallig Anders van achter? Edited November 19, 2009 by Alex VB Quote
Relena Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 Welkom op dit forum vanuit het mooie Limburg Hans. Quote
bigwade Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 (edited) Ik rij een kia sportage diesel uit 2005.Hans is de naam Kort maar krachtig Hans.. Welkom hier ! Valt op dat er nogal wat Sportagerijders zijn met namen van 1 lettergreep. grtz Frank PS, Hans, hebben we foto's, type, tuning, ervaringen en meer ?, vinden we leuk Edited November 19, 2009 by bigwade Quote
Recommended Posts