Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Multi-Terrain Drive Modes Snow, Mud, Sand van Kia Sportage PHEV 2023

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De Kia Sportage PHEV 2023 heeft Drive mode >Terrain waar je kunt kiezen voor Snow, Mud of Sand.
Ik kwam dit weekend mi onnodig vast te zitten op nat grasland omdat de KIA in Terrain-Mud modus, de snelheid, automatisch ging afremmen.
Er staat nergens in de papieren cq digitale manual nergens hoe deze Terrain Modus exact werkt.
Ik kan niet vinden of de instellingen aangepast kunnen worden en of deze modus alleen bij een volle accu in EV modes werkt maar niet cq minder goed bij een 20% lege accu in de HEV modus.
Ik hoop dat iemand het weet, want op deze manier wordt werking en nut ernstig beperkt.

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft,

Groet,

Charles

• Like 1
  • 1 maand later...
Geplaatst

Ik was maar een paar keer op redelijk droog gras gereden en had daar geen issues.

Tijdje geleden reed ik waar ik dacht dat het zand was, dus in de Sand setting. Toen zat ik naar 15 meter echt vast. Bleek dus achteraf modder te zijn onder een dun laagje zand.
Maar overschakelen naar Mud en ik kon gewoon verder.

image.thumb.jpeg.762d0b0d8b45fa106e472f3552c6a7c7.jpeg

Ook in een beetje strandzand met de Sand setting ging het prima. Op stand Electric ok, maar nog beter als je eerst in Sport modus gaat, en dan pas naar de offroad setting.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...