bigwade Geplaatst 15 December, 2009 Geplaatst 15 December, 2009 Man, MOOI verhaal ! Geniet ervan. btw ze hebben ook haspels van 50 meter. In dat toiletgebouwtje zit toch wel prik ? Veel plezier en ik merk al dat je er weer naar uitkijkt Quote
Smart Geplaatst 15 December, 2009 Geplaatst 15 December, 2009 Aart, ik geef je groot gelijk, geniet er maar van. Iedereen geniet op z'n eigen manier van zijn/haar vrije tijd. Wanneer je natuurgenieter bent, luxe kampeerder of naturist, het maakt niet uit. Ik was vooral een luxe kampeerder met caravan, grote voortent, stroomaansluiting en luxe toiletgebouwen, kantine, enz. in Oostenrijk. Quote
bigwade Geplaatst 15 December, 2009 Geplaatst 15 December, 2009 Ik was vooral een luxe kampeerder met caravan, grote voortent, stroomaansluiting en luxe toiletgebouwen, kantine, enz. in Oostenrijk. ook ehhhhhhh, bingo en matten ? Quote
Gast Jantje Geplaatst 15 December, 2009 Geplaatst 15 December, 2009 Ik heb nog wel een diesel aggregaat voor je, voor op de camping Quote
bigwade Geplaatst 15 December, 2009 Geplaatst 15 December, 2009 Ik heb nog wel een diesel aggregaat voor je, voor op de camping Jantje, denk je echt dat dat daar op prijs wordt gesteld ? Ik weet het niet........ Je kunt er wel een mooie acculader aan hangen. En zo zijn we weer OT Quote
Gast Jantje Geplaatst 15 December, 2009 Geplaatst 15 December, 2009 Nee even serieus, ik heb het al moeilijk genoeg met de 5 daagjes kamperen in het lang weekend van hemelvaart. Dan verlang ik echt weer naar een luxe bedje etc. Maar ik kan wel snappen dat er mensen zijn die het leuk vinden, vooral op zon iets meer back to basic manier. Vraag me alleen af waar ze staan omdat het gaat met Goois Natuurreservaat, ik kom uit die regio maar ken niet zon soort camping Quote
Smart Geplaatst 15 December, 2009 Geplaatst 15 December, 2009 ook ehhhhhhh, bingo en matten ? Nee, het heet trouwens geen bingo maar kienen volgens mij. Nee, geen geitenwollen sokken type. Het was altijd lachen, wanneer je als Nederlander weer aankwam op de camping. Wat hebben die gekke Hollanders nu weer voor nieuws dit jaar. Dan hadden we een Skottel, Skottelfolie, electrische vliegenmeppers, halogeen kacheltje, DVD player met bluetooth koptelefoons met de beste en laatste gekopieerde films, een opvouwbare Thule dakkoffer, afneembare trekhaak, electrisch verstelbare caravanspiegels, grondzeil met opblaasrand, voortent die 3,5 meter diep was + uitbouw voor 3 personen (!), alu vouwfietsen, dimbare en oplaadbare ledverlichting. Teveel om op te noemen. Die Hollanders hadden altijd het nieuwste spul. Ik heb nog weleens wat dingen moeten uitleggen hoor! Ik ben danook een echte gadgetfreak. Dat durf ik wel toe te geven. Quote
Aart.S Geplaatst 16 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 16 December, 2009 Jantje. De camping is moeilijk te vinden, er komen wandelaars langs die al 25 jaar in Huizen ( het dorp bij Blaricum ) wonen en niet wisten dat hier gekampeerd wordt. Als je daar bekend bent moet je het zwembad "de sysjesberg " wel kennen nou daar tegenover het bos in naast de tennisbaan en je komt er vanzelf. en Bigwade, ik heb niets aan je haspel, ook het toiletgebouw gaat op 12 volt. Is allemaal heel vernuftig gemaakt. Gr, Aart. Quote
bigwade Geplaatst 16 December, 2009 Geplaatst 16 December, 2009 @Aart, Ben je nog verder wezen zoeken naar die spiegelkappen met lampjes er in ? Ik weet eigenlijk niet of dat wel leuk staat. Net daaronder zitten op het spatbord ook al lampjes, al kan je die dan laten weghalen. Quote
Aart.S Geplaatst 16 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 16 December, 2009 Hoi Bigwade, Ik heb inderdaad contact gehad met amerika waar ze die spiegels verkopen Ze kosten 160 euro per stuk en dan nog de verzend kosten. Maar ik wil het graag eerst zien alvorens ik het koop. Zit ook met de kleur, als het verfbad niet het zelfde is krijg je gauw kleurverschil. Als ik ze in nederland kon kopen in de juiste kleur dan zou ik die kleine lichtjes op het spartbord laten zitten. Ik denk niet dat dat misstaat. Gr, Aart. Quote
bigwade Geplaatst 16 December, 2009 Geplaatst 16 December, 2009 Da's een beste bak geld en reken maar op zeer pittige verzendkosten vanuit de usa. Overigens zijn daar ook diensten voor...... From US 2 EU Zou het zo maar laten Aart ) Booskijkertjes uit korea zijn wel leuk...... (ook 90 eu/stuk en zelf plakken ) Quote
Aart.S Geplaatst 16 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 16 December, 2009 Dat doe ik ook. Misschien over een paar jaar op de nieuwe modellen. De nieuwe sorento heeft ze al. Het moet wel leuk blijven. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.