m_e_weber Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 Hi, Wie o wie weet waar je nieuwe chromen kappen voor de buitenspiegel van een bling kan bestellen. Vanochtend kwam ik bij mijn auto en bleek de chromen kap van mijn spiegel aan de bestuurderkant te zijn gestolen. Ik baal hier ontzettend van. Mijn auto is nu incompleet. Alvast bedankt. Quote
bigwade Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 Welkom hier..... wat is een bling ? Als je je type auto doorgeeft kunnen we verder zoeken. Quote
Smart Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 Welkom hier.....wat is een bling ? Als je je type auto doorgeeft kunnen we verder zoeken. Oh, dat kan ik je ook uitleggen hoor! Het betreft de Kia Picanto Bling, voorzien van een chromen accessoirepakket. De chromen spiegelkappen maken daar onderdeel van uit. Quote
m_e_weber Posted November 21, 2009 Author Posted November 21, 2009 Sorry ik bedoel een kia picanto bling. Quote
m_e_weber Posted November 21, 2009 Author Posted November 21, 2009 Beste Smart ik snap dat ik naar de Kia dealer moet, maar ik wilde nu alvast kijken wat dit geintje me gaat kosten. Tis nu helaas weekend en geen dealer die nu open is. En ik heb helaas weinig geduld. En op de kia sites kan ik ook niets vinden over de accessoires van de bling. Quote
Smart Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 Beste Smart ik snap dat ik naar de Kia dealer moet, maar ik wilde nu alvast kijken wat dit geintje me gaat kosten. Tis nu helaas weekend en geen dealer die nu open is. En ik heb helaas weinig geduld. En op de kia sites kan ik ook niets vinden over de accessoires van de bling. Waarom kijk je niet eens op Marktplaats, bij Auto Diversen en toets dan in 'onderdelen Picanto'? Of Speurders.nl! BTW, het Bling pakket kostte destijds € 500,00 meer t.o.v. de gekozen uitvoering. Quote
Tazteam Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 Bel maandag eens even met een sloperij speciaal voor Koreaanse auto's. Auto Demontage Breda 0161-412867 Misschien dat hij je verder kan helpen. Succes Philip Quote
Guest GreyGriffin Posted November 22, 2009 Posted November 22, 2009 (edited) Wat je ook kunt proberen, is even kijken op Ebay. Twee trefwoorden invullen: Picanto Chrom (met Edited November 22, 2009 by GreyGriffin Quote
m_e_weber Posted November 23, 2009 Author Posted November 23, 2009 Hi Philip, bedankt voor het tel nummer. Het mocht helaas niet baten. Ze hadden niets. Ik ben ook verder gaan vragen. Het is niet te bestellen. het bedrijf die dit maakte bestaat niet meer. Nu zit ik dus echt met mijn handen in het haar. Wie o wie heeft nog een oplossing Quote
m_e_weber Posted November 23, 2009 Author Posted November 23, 2009 Hi Greygriffin, ook dank voor je reactie. Deze kappen, die je hebt gevonden zijn voor het moel van 2008. Dus dan moet ik nog ff buitenspiegels van type 2008 vinden. Dit is in ieder geval een goede optie. Quote
Rick Horst Posted November 23, 2009 Posted November 23, 2009 dat klopt dus niet greygriffin. er zit wel degelijk verschil tussen de picanto 1 en picanto 2 qua spiegels. degene die jij laat zien zijn beide van de picanto 2. en daar heb je idd verschil tussen de spiegels ivm wel/geen richtingaanwijzers. de picanto 1 heeft een veel hoekiger model picanto 1 picanto 2 Quote
Guest GreyGriffin Posted November 24, 2009 Posted November 24, 2009 (edited) Aha, de Bling gaat dus wat verder terug. Wellicht is dit dan een oplossing: mirror cover for KIA Picanto Ze vragen er daar 25 euro voor (in de uitverkoop). GreyGriffin Edited November 24, 2009 by GreyGriffin Quote
evanprehn Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 ik heb nog een splinternieuwe set in de doos voor de Kia Picanto tot 2007 ! is voor EUR 50 te koop ! 0611489202 Quote
weha Posted December 3, 2009 Posted December 3, 2009 Ik heb ook nog wel een splinternieuw setje liggen, ongebruikt en nog ingepakt voor 40 euro. Quote
Recommended Posts