Jump to content

IPOD of USB op een pioneer avic-F10BT

wimkia

Recommended Posts

Als over weken mijn Ceed SW geleverd word zit daar een pioneer AVIC-F10BT in. Nu kan ik voor de muziek gaan kiezen uit een USB stick (goedkoop) of een IPOD (duur).

Zijn er al mensen die ervaring hebben met een pioneer systeem en de ipod of usbstick. Volgens de handleiding zou er met een ipod meer mogelijk zijn. USB stick is waarschijnlijk recht toe recht aan mappen afspelen. IPOD kun je afspeellijsten maken, albumweergave, over mappen heen afspelen, etc.

Maar heeft iemand voor mij de voor en tegens van beide mogelijkheden....

Voor de IPOD word een aparte kabel meegeleverd in het comfortpack. Dus dat probleem is in ieder geval opgelost.

Ik heb een iPod maar vind het lastig om mp3 muziek over te zetten in iTunes, net zoals het maken van mappen en afspeellijsten. Wie weet of er ook makkelijke programma's zijn die dat ook kunnen?

Ik hou mij aanbevolen!

Op mijn pc gebruik ik http://www.mediamonkey.com/

Werkt heel goed om audio om te zetten, MP3 bestanden aan te vullen met albuminfo etc.

Kan samenwerken met ipod, maar of dat echt werkt ??

iTunes is een eenvoudig programmaatje hoor..

Je moet er alleen effe voor gaan zitten.

Misschien heb je hier wat aan:

Hoe werkt Itunes + muziek op je Ipod zetten (handleiding) | Pc en internet: Tutorials

grtz

Frank

Hallo Frank, Wim,

Bedankt voor jullie snelle reactie! Ik zal eens kijken wat het allemaal precies kan. Een handleiding van iTunes had ik al, maar het programma is niet gebruiksvriendelijk. Ik weet dat er programma's zijn die makkelijker en overzichtelijker zijn dan iTunes.