Aart.S Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 Kan iemand mij helpen? Ik wil een profielafbeelding plaatsen maar de afbeelding die ik wil plaatsen is 140 kb Er mag maar 61 kb gebruikt worden. Hoe kan ik mijn afbeelding terug brengen tot 61 kb? Bij voorbaat mijn vriendelijke dank. Aart. Quote
Smart Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 Kan iemand mij helpen?Ik wil een profielafbeelding plaatsen maar de afbeelding die ik wil plaatsen is 140 kb Er mag maar 61 kb gebruikt worden. Hoe kan ik mijn afbeelding terug brengen tot 61 kb? Bij voorbaat mijn vriendelijke dank. Aart. Op afbeelding gaan staan en rechtermuisknop klikken. Kiezen voor openen met 'PAINT'. In PAINT kiezen voor 'Beeld', daarna In/uitzoomen > Aangepast. Hier kun je je afbeelding verkleinen en daarmee ook in kb's verkleinen. Je kunt ook op http://download.cnet.com/windows/ software downloaden om de foto's in Quote
Venga1 Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 Hallo Aart zoals smart aangaf kan zeker,maar je kan ook het volgende doen. klik op het plaatje met de rechter muisknop, en dan selecteer je dat je het plaatje per email wilt versturen. Dan krijg je de vraag of je het bestand in de orginele grootte wilt behouden of dat je het wilt verkleinen. je selecteert natuurlijk: verkleinen. Mail hoef je niet te versturen, je slaat het kleinere bestand gewoon op Succes!! Quote
Smart Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 Hallo Aartzoals smart aangaf kan zeker,maar je kan ook het volgende doen. klik op het plaatje met de rechter muisknop, en dan selecteer je dat je het plaatje per email wilt versturen. Dan krijg je de vraag of je het bestand in de orginele grootte wilt behouden of dat je het wilt verkleinen. je selecteert natuurlijk: verkleinen. Mail hoef je niet te versturen, je slaat het kleinere bestand gewoon op Succes!! @Venga1 Bedankt voor je aanvulling. Die gebruik ik nooit, maar kan ik weleens proberen. Quote
Aart.S Posted November 27, 2009 Author Posted November 27, 2009 Welnu, ik heb de foto via media center verkleind naar 36.8 kb Niet gelukt. Toen heb ik het gedaan via de e-mail verkleinen, weer niet gelukt. Ik doe iets fout, maar wat? Aart. Quote
Aart.S Posted November 27, 2009 Author Posted November 27, 2009 Ik heb het nu weer geprobeerd en eenmaal op wijziging opslaan gedrukt Vorige keren drukte ik hier twee maal op, Ben benieuwd. Aart. Quote
bigwade Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 We wachten in spanning af met wat voor creatiefs jij gaat komen.......... Quote
Aart.S Posted November 27, 2009 Author Posted November 27, 2009 Nou bigwade, ik denk dat je lang moet wachten want het lukt mij niet. Aart. Quote
bigwade Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 lees deze ook even http://www.kiaclub.nl/forum/3111-avatar.html#post18295 Quote
Aart.S Posted November 27, 2009 Author Posted November 27, 2009 (edited) HE HE HE HE< ben er dood moe van. Eindelijk voor elkaar. Allemaal bedankt voor de tips. Het moest inderdaad de schermafbeelding zijn. Wat een eikel he. En bigwade, valt het mee? wat een bak he Gr, Aart. Edited November 27, 2009 by Aart.S Quote
bigwade Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 MOOI MAN ! NIKS EIKEL we hebben allemaal moeten leren grtz Frank Quote
Aart.S Posted November 27, 2009 Author Posted November 27, 2009 Hoi Frank, Ik heb laatst iets gelezen op de site waarin je verwezen werdt naar een, volgens mij, internationale kia site. Daar stonden buiten spiegels met richting aanwijzers er op. Ik vond dat hartstikke mooi maar ik kan het nergens meer terug vinden. Weet jij misschien waar het staat? GR, Aart. Quote
bigwade Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 Hey, Luie donder... even zoeken..... http://www.kiaclub.nl/sportage/1592-tunen-sportage-body-chrome.html#post9801 Korean Auto Imports Quote
Venga1 Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 @Venga1 Bedankt voor je aanvulling. Die gebruik ik nooit, maar kan ik weleens proberen. Graag gedaan, het is gewoon een heel snelle en handige optie Quote
Smart Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 (edited) Hey, Luie donder...even zoeken..... http://www.kiaclub.nl/sportage/1592-tunen-sportage-body-chrome.html#post9801 Korean Auto Imports Hey, we hebben een online KIA-VRAAGBAAK gevonden, in de persoon van Bigwade. De volgende aanhef is verplicht: "Lieve Mona"............ Edited November 27, 2009 by Smart Quote
Aart.S Posted November 28, 2009 Author Posted November 28, 2009 Hoi Frank, Alsnog bedankt, soms kijk je er drie keer overheen. Maar ik denk dat die spiegels niet op onze Sportage passen. Die van ons zijn meer vierkant. Maar het zou niet misstaan hebben, jammer . Gr, Aart. Quote
Guest Jantje Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Hoi Frank,Alsnog bedankt, soms kijk je er drie keer overheen. Maar ik denk dat die spiegels niet op onze Sportage passen. Die van ons zijn meer vierkant. Maar het zou niet misstaan hebben, jammer . Gr, Aart. voor jouw model zullen ze ook heus wel in ontwikkeling zijn hoor Quote
bigwade Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Deze bedoel je ? Korean Auto Imports Ik denk wel dat ze passen.. Zelf vind ik ze niet zo mooi trouwens. Je kunt ze rustig een mailtje sturen of ze passen op een 2009 type, je krijgt vrij snel antwoord. Quote
Guest Jantje Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Helaas hebben ook die mensen niks voor een pro'ceed Quote
peterng Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Ik ben nog niet zo lang op dit forum maar foto,s verkleinen kan heel makkelijk via image resizer van windows. kijk op google en je ziet dit programma. heel makkelijk als je de originele bestanden naar een apart opslag medium wegschrijft maar wel kleine bestandjes op je schijf wilt houden Quote
Recommended Posts